בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

טרמפ לגאולה

טראמפ מוביל קו של חידוד הזהויות במקום הטשטוש ההולך וגובר

  • עודד מזרחי
  • י"ג חשון תשע"ז - 09:17 14/11/2016
גודל: א א א
עודד מזרחי
עודד מזרחי עודד מזרחי. סופר ומשורר בנושאי תשובה ואמונה
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

דברים רבים נאמרו על ניצחונו המדהים של דונלד טראמפ בניגוד לכל התחזיות של הסוקרים ובניגוד לתקוות של רוב אנשי התקשורת באמריקה וגם בישראל. נולדו הרבה תקוות אצל אנשי הימין והאמונה, שישתנה היחס לישיבתנו בארץ ישראל וישתנה היחס העולמי לטרור האסלאמי, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שארצות הברית, מנהיגת העולם החופשי, בחרה בהבדלה.

הקו של אובמה, הנשיא היוצא, שאותו התכוונה הילארי קלינטון להמשיך היה להגביר את הערבוביה העולמית ואת חוסר הזהות. לא במקרה בחר ביל קלינטון לצטט על קברו הטרי של שמעון פרס את שירו המפורסם של ג'ון לנון - "דמיין" ובו המילים "דמיין שאין דתות, אין גן עדן וגיהינום, מעלינו יש רק שמיים...".

לפתע קם אמריקאי נוצרי, אוהד יהודים, דופק על השולחן בסלון האומה האמריקאית בכל כוחו וקורא "עד כאן!", וכל העולם מזדעזע.

אמריקה אומרת בעצם כעת: יש הבדל בין איש לאישה, יש הבדל בין נוצרי למוסלמי, יש הבדל בין אמריקאי למכסיקני, לא הבדל במובן של עליון מול נחות, אלא במובן של חידוד הזהויות במקום טשטוש הולך וגובר שלהן. תרבות השמאל העולמית מעוניינת לטשטש את כל הזהויות בחושבה שבכך תפייס את כוחות הרשע. לדידה לא משנה מהו מינך, מהי דתך, לא משנה אם אתה נשוי לבן המין השני או חלילה להפך, לא משנה בעצם שום דבר, העיקר שהאדם יעשה כל מה שרוחו תקשקש בקרבו, ובתנאי שלא יפגע ישירות בזולתו.

אחרי הפיגועים האסלאמיים בארצות הברית, אובמה לא העז להעלות על שפתיו את צירוף המילים "טרור אסלאמי". כעת יהיה בבית הלבן, אדם שיאמר מה האמריקאים הפשוטים מרגישים באמת. זהו יכול להיות ניצחון גם לאירופאים שלא יודעים איך להתמודד עם גל ההגירה המוסלמית השוטף אותם. הם אמנם מפחדים מאוד להצטייר כגזענים, אבל השפויים שבהם יוכלו להתייצב עמו או להסתתר מאחורי כתפיו. לכל מדינה יש זכות לשמור על צביונה, בתנאי שהיא לא פוגעת בעמים, גזעים ודתות אחרים, אלא רק מגבילה את התערבבותם עמו.

כל מושג הגזענות הוא צבוע. האסלאם זועק חמס כנגד הגזענות בכל העולם, ופורט על רגשי האשם של האירופאים מתקופת היטלר, בעוד שהוא הכי גזעני, ולא יתן לאף אדם שונה ממנו דריסת רגל בשטחו. השלום העולמי האמיתי אינו לאפשר התערבבות מטורפת בין עמים וגזעים בכל חבל ארץ, אלא דווקא שמירה על צביונו של כל עם, מתוך כבוד לעמים אחרים.

אם קלינטון הייתה נבחרת, המגמה של טשטוש הזהויות הייתה מחריפה, ומעודדת את הטרור האסלאמי. הנחת היסוד שכל בני האדם שווים וכל הדתות רודפות שלום לא מאפשרת להתמודד עם הרוע העולמי. צריך שמנהיגים יוכלו לומר דברים פשוטים ואמיתיים.

הדמוקרטיה האמריקאית אינה משאת נפשנו ואינה נר לרגלנו וחירותה אינה חירותנו. הסכנה שבמתירנות שלהם אינה פחותה מסכנת הטרור האסלאמי, אבל אנחנו שמחים שהקדוש ברוך הוא דאג לאזן את עולמו, ובמקום שלום הזוי ומטורף, שהיה גובה קורבנות בכל מקום בתבל, יש סיכוי כעת ל"האמת והשלום אהבו" - שמירה על צביונה של כל אומה מתוך כבוד לאחרות, ודווקא כך, יכול משיח בן דוד להופיע וללמד את לקחו לכל יושבי תבל.

ופרפראות לקינוח. "דונלד טראמפ" עולה בגימטריא "משיח בן דוד". אין זה אומר כמובן שהוא המושיע... אבל הבחירה בו עשויה לקדם את העולם לכיוון הגאולה. ורמז נוסף לדבר "טראמפ" מורכב מהאות א', המבטא את אלופו של עולם והאותיות "טרמפ". נקווה שהשגחה העליונה תיקח "טרמפ" על גבו כדי להחיש את בואו של משיח בן דוד...

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד