בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מתחילים מ-א'

מריחים את ההתחדשות לקראת פתיחת שנת הלימודים

  • כ"ו אב תשע"ו - 18:07 30/08/2016
גודל: א א א
הרשם לעדכונים מהבלוג שלי

אוטוטו.. החופש נגמר..
אחרי חודשים ארוכים של פרויקט משולב של קיטנה רב גילאית במשך כל שעות היום פתיחת בית תמחוי או מסעדה אקסקלוסיבית (תלוי בעיני המסתכל..)לאחד עשר נפשות בלי עין הרע, הגשה ופינוי של שלוש ארוחות בכל יום (לפחות..), משרה כפולה ומכופלת של עוזרת בית ועוד כל מיני תפקידים לא רשמיים ובקיצור נמרץ מילה אחת שכוללת את כל זה- הורים. החופש הגדול היה אכן גדול בכל המובנים. היה 'גדול'!! כיף לא נורמלי להיות עם הילדים, סוף סוף יש הזדמנות לפגוש אותם את הילדים שחזרו מהפנימיות להטעים להם אווירה של בית ולהכיר אותם מקרוב כמה הם גדלו והתפתחו, את שאר הילדים פשוט להיות איתם בבקר בשעות ערניות שלי ושלהם, עברנו ימים נפלאים מלאי פעילויות ו'יחד' משפחתי. ולפעמים הוא היה ממש 'גדול' עלינו, שעות של שעמום ותסכול ותחושה שדי אי אפשר כבר יותר...

וכעת מגיעים לסוף המסע, מריחים את הסוף שנגמר.. כבר ערכנו קניות מקיפות בגדים לשנה החדשה, כבר קנינו תיקים למי שצריך, כבר הספרים העטופים מונחים על המדף מסודרים בסדר מופתי ומכשירי הכתיבה מונחים בתוך הקלמר.

ומריחים עוד משהו- חדש באוויר. מריחים התחלה חדשה.

בלילה, כשאני עוברת בין הצאצאים, מלטפת אותם כשהם ישנים, אני חושבת לעצמי על ההתחלות החדשות שיש לי השנה. השנה אני נכנסת פעם ראשונה לגן עם ביתי הקטנה בת השלוש, השנה אני עולה פעם ראשונה לכיתה א' עם ביתי בת השש, אני עולה לכיתה ו' ומתחילה את שנת הבת מצווה, מתחילה שנה שניה בתלמוד תורה עם בני בן השבע, מתחילה שנה שניה באולפנא עם ביתי הגדולה ושנה שניה בישיבה קטנה עם בני הגדול. ויש לי פרפרים בבטן פחדים וחששות והמון התרגשות ואמונה שהנה הנה מגיע הדבר הנכון ביותר עבורם הגננת / המורה המתאימה חברים טובים ועוד המון המון דברים טובים .

אחת שתים שלוש מתחילים..!

דרכם אני חשה שגם אני חלק מהמהלך הזה, אפילו שאני נשארת באותה מסגרת ובאותה עבודה. זה כבר לא יהיה אותו דבר כי יש משהו חדש שמתחיל.

וכשאני יוצאת החוצה ושואפת אל קרבי את האוויר שבחוץ, רואה את השקיעה שממהרת לבא והימים המתקצרים. אני מבינה לפתע, שזה כבר פה באטמוספירה כולה. השנה מתקרבת לסיומה ואפשר כבר לחוש את חילופי העונות. היקום כולו מלא מהריחות הנפלאים האלה של אותות הסיום משולבים באקורדים ראשונים של התחלה חדשה.

ויש הזמנה באוויר וקריאה להצטרף למה שמתחולל מסביבנו, כולנו נקראים לעשות חשבון לקראת סיום של מה שהיה לנו השנה ולפתוח שתי ידים לשפע החדש שעומד להגיע. שפע חדש שעוד לא היה כמוהו מעולם..!

אני מברכת את כולנו שנזכה להתחיל ברגל ימין ולחוש את ההתחלות החדשות שנכונו עבורינו!

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד