בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

" רגע השיא בהידרדרות מוסרית"

עשרות הפגינו מול בית הדין הצבאי ותמכו באלאור אזריה. "הגיע הזמן שנפסיק לשאוב את עולם הערכים שלנו מעולם של נאורות מזויפת"

  • כ"ה שבט תשע"ז - 15:44 21/02/2017
גודל: א א א
המפגינים, היום (קובי ריכטר, tps)
המפגינים, היום (קובי ריכטר, tps)

מחוץ לבית הדין הצבאי בקריה בתל אביב, הפגינו היום (שלישי) עשרות תומכים בלוחם אלאור אזריה שהורשע לאחר שחיסל מחבל בחברון ונגזרו עליו 18 חודשי מאסר בפועל.

במהלך ההפגנה, עברו שוטרים ובלשים בין מפגינים רבים, צילמו אותם ולקחו פרטי זהות, ללא כל תרחיש פרובקטיבי או אלים מצד המפגינים.

אריאל זילבר תומך באלאור אזריה (קובי ריכטר, tps)

"אנו עדים היום לאחד מרגעי השיא של ההידרדרות המוסרית במערכת המשפט בישראל. הפער העצום בין התמיכה הציבורית האדירה באלאור הגיבור, לבין הניכור שמגלה כלפיו מערכת המשפט, מלמד על הצורך בשינוי כיוון מהותי של המערכות הציבוריות שלנו", אמר אורי קירשנבום, חבר הנהלת דרך חיים שפעיליה הפגינו מול בית הדין. פעילי דרך חיים חילקו למפגינים מדבקות עם הכיתוב 'אלאור גיבור'.

(קובי ריכטר, tps)

קירשנבום הוסיף כי "הגיע הזמן שנפסיק לשאוב את עולם הערכים שלנו מעולם של נאורות מזויפת, שתוצאתה בגידה בלוחם גיבור ודאגה לזכויותיו של מחבל נאלח. אנו מאמינים שעם ישראל יידע בעזרת ה' לשוב אל ערכי תורת הנצח ונפסיק לראות מחזות מבישים כמו זה לו אנו עדים היום".

(אלאור - גיבור". (דרך חיים)

הרב יוסף אליצור מחברי התנועה ומחבר הספר תורת המלך, נאם בפני המפגינים ואמר: "צריך לזכור שהדרכת התורה היא 'הבא להורגך השכם להורגו', ו'כל המרחם על אכזרים מתאכזר על רחמנים'. אנחנו רואים את זה פה היום - אלא שמרחמים על "קדושת החיים" של מחבל נתעב מתאכזרים על רחמנים, על אלאור שיש לו לב זהב, שאכפת לו והוא דואג ליהודים ומציל אותם ומקיים הבא להרגך השכם להרגו".

במהלך נאומו של הרב אליצור, הריע קהל התומכים ומחה כפיים. "הלב של כולנו ודאי שותת דם וכולנו עם המשפחה היקרה הזו ואנו מאמינים שהכוחות שנמצאים פה הם הכוחות האמיתיים של עם ישראל, ולא המנותקים האלו שיושבים בבית המשפח, כמו שכתוב "ויקו למשפט והנה משפח לצדקה והנה צעקה". אנו מקווים כמובן שאלאור עם כל עם ישראל יצא מאפילה לאור גדול", הוסיף הרב אליצור.

(קובי ריכטר)

נריה אופן החבר במועצת התנועה מסר: "מטרת המשפט של אלאור אזריה היא לקשור את הידיים של חיילי צה"ל ולהכניע את עם ישראל מלפעול בצורה עצמאית. אנחנו בתנועת 'דרך חיים' נעשה הכל כדי לשחרר את עם ישראל מכל הכבלים של הכוחות החיצוניים"

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד