בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

1.41 מיליארד ש"ח לדיור במגזר הערבי

משרד הבינוי והשיכון משקיע הון עתק על פי החלטת הממשלה בערבים. המשרד מתהדר ב"שיא ממשלתי" במהירות הביצוע של ההחלטה

  • כ"א אב תשע"ו - 14:25 25/08/2016
גודל: א א א
עיירה ערבית
עיירה ערבית

משרד הבינוי והשיכון חתם ביומיים האחרונים על הסכמי פיתוח הבנייה במגזר הערבי, בעקבות החלטת הממשלה לפני כחצי שנה בעניין. בהודעה לתקשורת שפרסם המשרד צוין כי מדובר בשיא ממשלתי בביצוע החלטת ממשלה.

ההסכמים נחתמו בין משרד הבינוי והשיכון לבין המועצות המקומיות הערביות יפיע, סכנין, טירה ונצרת, לתכנון ושיווק מאות רבות של יחידות דיור, ואזורי מסחר ותעסוקה. בשבועות הקרובים תושלם חתימת ההסכמים עם 15 היישובים הגדולים, ובהמשך ייחתמו הסכמים עם עוד למעלה מ-50 רשויות נוספות.

יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון אמר: "אנחנו פועלים יחד עם ההנהגה ביישובי המגזר הערבי בשיתוף פעולה הדוק. שגשוג המגזר הערבי הוא אינטרס של החברה הישראלית כולה. המהלך מצטרף לשורה של פתרונות דיור שמגבש משרד הבינוי והשיכון עבור כלל האוכלוסיות והמגזרים בישראל. התהליך יקל על מצוקת הדיור של המגזר ביישוביו".

"בעשרים השנים הקרובות ישראל תדרש למיליון דירות, 200 אלף מתוכן עבור המגזר הערבי, ועל כן אנחנו מגבשים פתרונות ארוכי טווח, שיאפשרו שיפור תנאי דיור משמעותי, על ידי הגדלת מספר יחידות הדיור, תכנון בניה רוויה ופיתוח מוסדות ציבור חדשים, בהתאם לצרכי היישוב".

משרד הבינוי והשיכון צפוי להשקיע 1.41 מיליארד שקלים במתן פיתרונות דיור למגזר הערבי. בנוסףיוקצו תקציבים למבני ציבור לכל כפר לבניה החדשה וכן תקציבים למרקם הותיק על פי גודלו: מגרשי ספורט מקורים, מבנים רב תכליתיים ותקציבים לשיפוץ והרחבת מבני ציבור קיימים.
תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד