בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אבסורד": ערבים פלשו לאדמות בשם משה דיין

"האבסורד הוא שהמנהל האזרחי מאפשר את ההשתלטות על אדמות המדינה, בטענה המגוחכת שמשה דיין נתן אישור לדבר" אומר רכז השטח של רגבים

  • ח' אלול תשע"ו - 13:54 11/09/2016
גודל: א א א
משה דיין ()
משה דיין ()

לפני כשנה וחצי פלשו שני ערבים מבקעת הירדן לשטחים השייכים למועצה האזורית בקעת הירדן סמול לישוב ארגמן ולכביש 90. חצי שנה לאחר מכן התריע ראש המועצה דוד לחיאני יחד עם תנועת 'רגבים' על הפלישה למנהל האזרחי.

למרבה הפלא, השיבו מהמנהל האזרחי כי הערבים קיבלו הרשאה לעבד את השטח זאת על אף שהמסמכים מראים כי השטח שייך למועצה האזורית. בהמשך הגיע למקום נציג המנהל והסביר כי דיין אישר לערבים בעל פה לעבד את השטח וכי הדבר מופיע במסמך רשמי של המנהל. לטענת המנהל האזרחי"הנושא נמצא בבחינה על ידי הממונה על הרכוש הממשלתי".

פלשו לשטח בהרשאת משה דיין (רגבים)

בתנועת רגבים שהגישה יחד עם ראש המועצה האזורית את הבקשות הגיבו לדברים."מדובר בהשתלטות בלתי חוקית הנעשית לאור היום על מאות דונמים של אדמות מדינה הרשומות בטאבו, אשר חלקן נמצאות בתוך שמורת טבע", אומר עובד ארד, מנהל מחלקת השטח בתנועת רגבים.

"האבסורד הוא שהמנהל האזרחי מאפשר את ההשתלטות על אדמות המדינה, בטענה המגוחכת שמשה דיין נתן אישור לדבר. טענה זו לא גובתה באף מסמך וגם אם היתה נכונה, הרי שהדבר נעשה ללא כל סמכות, ובאופן שלא יעמוד באף תבחין משפטי".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד