בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אוהבים את הקול היהודי – מצביעים בלייק!

דף הפייסבוק של הקול היהודי צבר 20,000 סימני 'אהבתי' ואנחנו קוראים לכם להיות שותפים לבניית תקשורת יהודית-ערכית

  • מערכת הקול-היהודי
  • א' תמוז תשע"ו - 22:40 07/07/2016
גודל: א א א

מערכת הקול היהודי נותנת לייק ל-20,000 גולשי הפייסבוק שעוקבים אחרי הסטטוסים, התמונות והסרטונים בדף הפייסבוק של ה'קול היהודי'.

עד היום נחשפו לפרסומים של הקול היהודי מיליוני גולשים ברחבי העולם, ובעזרתכם נצעד קדימה ונחשוף את הסיפורים והקולות לקהלים רחבים יותר. פשוט וקל, לתת לייק לעמוד הפייסבוק של הקול היהודי ולפרסומים ולשתף אותם עם החברים.

הקול היהודי מפרסם את מה שמשתיקים בכלי התקשורת האחרים. האינתיפאדה המושתקת של טרור הערבי, זעקת תושבי השכונות מפשיעת המסתננים, התנכלות לחקלאים בדרום ובנגב, השתלטות בדואים וערבים על אדמות ארץ ישראל, התבוללות ופגיעה בזהות היהודית ועוד. לצד מאמרים תורניים, כתבות מגזין על תרבות, מוזיקה וקהילה ועוד.

בקול היהודי זוכרים כי המילה תקשורת היא מלשון קשר וחיבור, ומטרתו של הקול היהודי הוא ליצור קשר בין יהודים, תוך שמירה על אמינות ויושר, ללא חוסר צניעות, לשון הרע ורדיפה אחרי רייטינג. בואו להיות שותפים במהפכת התקשורת היהודית-ערכית!

למי שלא שם לב לשיפורים האחרונים בקול היהודי, יוכל לשם דוגמא, לבקר במדור בית המדרש, מדור תרבות וקהילה ועמודים נוספים. בקרוב תראו שיפורים ושינויים נוספים בקול היהודי. יש למה לצפות!

רוצה להיות שותף בדרכים נוספות?

ניתן לסייע להפצת הקול היהודי בתרומות ובדרכים נוספים. באמצעות העברה בנקאית: מספר חשבון – 206152 סניף 577 שביט. בנק מזרחי 20. ע"ש יהודים שמחים ע"ר. יש לציין את שמכם וכתובת למשלוח קבלה.

או באמצעות משלוח שיק לפקודת 'יהודים שמחים' ולשלוח בדואר לכתובת :הרב קוסובסקי 3, ירושלים. או להשאיר את פרטיכם בעמוד צור קשר, ואנו ניצור עמכם קשר לגבייה באמצעות כרטיס אשראי.

בכדי לסייע לקול היהודי באפיקים נוספים, ניתן ליצור קשר כאן.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד