בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אזוק ופצוע: העצור הובל למיון

הקטין שנפצע במהלך פשיטת המשטרה בנחליאל הבוקר פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם כשהוא אזוק בידיו ורגליו ומלווה בשוטרים. ארגון חוננו: "המשטרה צריכה להקיא מתוכה שוטרים אלימים"

  • יח"צ
  • ט' אלול תשע"ו - 16:00 12/09/2016
גודל: א א א
הקטין במרכז הרפואי (חוננו)
הקטין במרכז הרפואי (חוננו)

הקטן שנפצע הבוקר במהלך פשיטת המשטרה על הישוב נחליאל פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם עקב פציעה בפניו כתוצאה מאלימות השוטרים.

הקטין תיאר בעת מעצרו כי בלש משטרה הטיח את פניו באבנים במהלך מעצרו תוך שהוא אומר לו בלגלוג: "למה אתה נופל?".

הקטין סובל מחבלות שונות בפניו והוא נמצא במרכז הרפואי כשהוא אזוק בידיו ורגליו ומלווה בידי בלשי משטרה. נציג ארגון חוננו שמלווה את הקטין ומשפחתו במרכז הרפואי דיווח כי השוטרים סירבו עד עכשיו לאפשר לקטין לשוחח עם עורך דין על אף שנעצר בסביבות השעה 7:00 בבוקר.

הקטין במרכז הרפואי (חוננו)

בארגון חוננו מדווחים עוד כי הבלש שביצע את המעצר ולדברי הקטין פגע בו בצורה קשה, מוכר להם מאירועים קודמים בהם נטען כי איים על עצורים והפעיל אלימות כלפי קטינים.

רק לפני מספר שבועות הגיש עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו תלונה נגד אותו בלש לאחר שקטין בן 14 התלונן כי הוא סטר לו בפניו בעת שהמתין לחקירה במשרדי ימ"ר ש"י. באירוע אחר שפורסם תועד הבלש במצלמה משטרתית כשהוא מאיים באגרוף על עצור בעת שזה יושב אזוק בניידת.

"מדובר באירוע חמור בו שוטרים נוהגים בברוטליות קשה כלפי קטין", אומרים בארגון חוננו. "נראה כי דפוס פעולה זה חוזר על עצמו שכן לא מדובר בתלונה הראשונה ואף לא השניה כלפי אותו בלש משטרה. אנו מקווים כי הוא יחקר ויתן את הדין על מעשיו המהווים לכאורה עבירה פלילית חמורה, שכן המשטרה צריכה להקיא מתוכה שוטרים אלימים".

הקטין במרכז הרפואי (חוננו)

בתוך כך, אחד הקטינים שנעצר הבוקר בנחליאל שוחרר לאחר חקירה בחשד לתקיפת שוטר. שני קטינים נוספים יובאו לדיון בבית משפט השלום בירושלים שם תייצג אותם עורכת הדין סיניה מוזס חריזי מטעם ארגון חוננו.

תגובות (9) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד