בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אישום: הכו למוות מסתנן שהטריד יהודיות

האירוע התרחש בפתח תקווה. שני הנאשמים הודו בחלק מהמיוחס להם

  • ד' כסלו תשע"ז - 12:27 04/12/2016
גודל: א א א

לאחרונה הפכה העיר פתח תקווה למוקד עימותים בין תושבי העיר למסתננים אפריקאים שהגיעו למקום. כתב אישום שהגישה היום (ראשון) פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בלוד, מציף את המתחולל בעיר. מצד אחד פשיעת המסתננים ומצד שני תגובות התושבים, שלפעמים מגיעות למחוזות רחוקים.

מעובדות כתב האישום, שהוגש כנגד דניס ברשיבץ בן 20 ונער נוסף כבן 16, עולה כי לפני מספר שבועות, התקרב המסתנן הסודאני בביקיר עלי אדהם-עבדו, בן 40, אל שלוש נערות שישבו בכיכר העיירה ושוחחו ביניהן. הנערות הבחינו באדהם-עבדו והחלו לצעוק שיעזוב את המקום.

הנער הצעיר שעבר במקום, הבחין המתרחש וצעק לעבר המסתנן שהחל להתרחק מהמקום. הנער התקרב אליו ובעט בגבו, בהמשך השליך לעברו פחית ובעט בו, גם לאחר שנפל לארץ. בעת שהיה הסודאני שרוע על המדרכה, הגיע למקום הנאשם השני, ברשיבץ, שהחל גם הוא להכות את באדהם-עבדו.

השניים נמלטו מהמקום, הפצוע פונה לטיפול במרכז רפואי, אך לאחר ארבעה ימים מת מפצעיו.

השניים הואשמו בהריגה, כיוון שלא ניתן היה להוכיח מי מהשניים גרם למותו וכן לא ניתן היה לקבוע כי מי מהם התכוון להרוג את המסתנן.

ברשביץ הואשם גם בשיבוש הליכי משפט כאשר לא התייצב לחקירות ובשלב מסוים אף נמלט משוטרים שהגיעו לביתו. השניים הודו בחקירתם בחלק מהמעשים שיוחסו להם.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד