בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אלמגו"ר: "פעלנו בעבר נגד משפחת המחבל"

בארגון אלמגור מצפים מליברמן לעמוד הבטחתו ולא להשיג את גופת המחבל

  • ח' אדר תשע"ז - 13:45 06/03/2017
גודל: א א א
חיילי צהל בפעילות. ארכיון (דובר צהל)
חיילי צהל בפעילות. ארכיון (דובר צהל)

לאחר חיסול המחבל באסל אלפ-ארג' ברמאללה הלילה (שני), אמר יו"ר ארגון אלמגור מאיר אינדור, כי מאחורי המחבל ומשפחתו התנהל "סיפור תמים שכמעט אפך לסאגה", כלשונו.

"אקרא לזה הקרב על הקיוסק", פותח אינדור, יו"ר הארגון למען נפגעי פעולות האיבה. "לאלמגור פנו בעבר כמה מתושבי גוש עציון שעוברים בציר עוקף מחסום המנהרות והבחינו בקיוסק ודוכן פירות של משפחה פלסטינית שמתמקם מול שער הישוב הר גילה. כמה מחבריי בוודאי זוכרים את המאבק שייזמנו נגד הקיוסק ולאחר כך נגד מרפאת שיניים בחצר הסמוכה...".

אינדור מספר, כי הגיעו אליו כמה אנשים שטענו כי יש לאפשר למשפחה הערבית, משפחתו של המחבל שחוסל היום, להקים שוק סמוך למחסום. "השבתי אז שאסור שבתחום השער יבנו שוק מהסוג שהתפתח לייד מחסום חיזמה ויש בכך סיכון ביטחוני ותעבורתי. בכניסה לישוב צריך שטח סטרילי ולא מתחם עם פלסטינים שיכולים לתצפת. בעיקר שיש בתוך המתחם גם בסיס צבאי ומשטרתי גדול".

"מסתבר שבן המשפחה בוגר אונברסיטה היה מחבל בכיר. הלילה נהרג ברמאללה לאחר שהיה מבוקש כמה חודשים. כל מי שדאג להם שיילך לנחם את המשפחה. אני דווקא נוקט לפי הכלל באבוד רשעים-רינה! ואני מקווה שליברמן יעמוד בהבטחתו ולא יורה להעביר את גופתו של המחבל למשפחתו. ושארדן יימנע הקמת אוהל אבלים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד