בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

במהלך הטקס: קלינטון התמוטטה

המועמדת לנשיאות ארה"ב התמוטטה אתמול במהלך אירוע זיכרון לאסון מגדלי התאומים. כבר מספר חודשים עולות טענות כי היא איננה בקו הבריאות

  • ט' אלול תשע"ו - 12:46 12/09/2016
גודל: א א א
מגדלי התאומים בעת הפיגוע ()
מגדלי התאומים בעת הפיגוע ()

במהלך טקס זיכרון שנערך לפיגוע במגדלי התאומים באמריקה לציון 15 שנים לאסון, עזבה את הטקס הילרי קלינטון, המועמדת לנשיאות ארה"ב והמתמודדת מול דונלד טראמפ.

קלינטון התמוטטה במהלך הטקס שנערך בניו יורקמסיבה שטרם התבררה, ונאלצה לעזוב את המקום, כך פורסם ברשת "פוקס". על פי עד ראייה, היא עברה "אירוע רפואי", שטיבו לא הובהר, אולם על פי הדיווחים מדובר בבעיית ברכיים כלשהי. עד ראייה נוסף טען כי החליקה בקצה המדרכה, ונעלה נפלה מתחת לכלי הרכב שלה. לא נמסר לכך אימות כלשהו.

מטה קלינטון סירב במשך דקות ארוכות להתייחס לפניות עיתונאים בנושא וטרם מסר מידע בנוגע למצבה או למקום הימצאה הנוכחי. לבסוף נמסר בהודעה רשמית כי "במהלך הטקס, היא סבלה מהחום, ולכן עזבה לדירתה של בתה. היא חשה טוב יותר כעת".

בכיר בקמפיין הוסיף כי היא נחה בביתה של בתה, צ'לסי, בניו יורק. קלינטון יצאה לבסוף מביתה של צ'לסי, נופפה לעיתונאים שהיו במקום, ומסרה: "אני מרגישה נהדר. זה יום יפה בניו יורק".

הרופאה האישית של קלינטון מסרה כי"קלינטון סובלת משיעול שקשור באלרגיות, ובמהלך בדיקת מעקב ביום שישי האחרון אובחנה בדלקת ריאות. נרשמה לה אנטיביוטיקה והיא התבקשה לנוח ולהתאים לכך את לוח הזמנים שלה". בהתייחסה לעזיבת הטקס בבוקר, נכתב כי "באירוע היא סבלה מהחום והתייבשה. בדקתי אותה והיא התאוששה וכעת מחלימה בקצב יפה".

המתמודד היריב, טראמפ, מתריע בפני קהל הבוחרים מזה מספר חודשים כי קלינטון אינה בקו הבריאות המושלם. במטה קלינטון הדחיקו את התייחסותם לבעיותיה הרפואיות, אך באירוע הזיכרון העובדה יצאה החוצה לעיני כל. בעקבות מצבה, ביטלה קלינטון אירועים בקמפיין הבחירות שלה בימים הקרובים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד