בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"במקום שהארגון יהיה ממומן - הוא נרדף"

צבי יהודה עזרא, פעיל בלהב"ה, מביע שאט נפש מהגדרת חולצות "להב"ה" כחומרי הסתה: "לא ראינו שמונעים מערבים להיכנס עם פריטי לבוש ערביים לאחר פיגועים"

  • ו' חשון תשע"ז - 18:15 07/11/2016
גודל: א א א
ארכיון (יהודה פרל)
ארכיון (יהודה פרל)

"בושה וחרפה שבמדינת ישראל ארגון שעושה המון למען בנות ישראל ועם ישראל נצרר כך על ידי הממשלה", אומר צבי יהודה עזרא, פעיל בארגון להב"ה בתגובה לפרסום הבוקר (ב') בקול היהודי על כך שילדים שלבשו חולצות של ארגון להב"ה לא הורשו להיכנס למערת המכפלה בטענה שמדובר בחומרי הסתה. "במקום שהארגון יהיה ממומן ולגיטימי בצורה הטובה ביותר הוא נצרר ונרדף", מוסיף עזרא.

"לא ראינו שאחרי שיש פיגועים במערת המכפלה, שעד היום היו בה מאות ואלפי פיגועים, לא ראינו שלא נתנו לערבי עם כאפייה להיכנס למערת המכפלה או שמנעו באיזשהי דרך כניסה עם פריט לבוש ערבי. עוד פעם אנחנו רואים שההתנהלות כלפי יהודים היא הרבה יותר קשה, עוד פרס לטרור, בושה שזה קורה במדינה יהודית".

צבי יהודה מספר על חוויה אישית שלו מאירוע טרור במערת המכפלה. "פעם שעברה שהייתי במערת המכפלה צלף ערבי ירה לכיווננו".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"אנחנו מתקרבים לצעדים כאלה שהם אנטי דמוקרטיים ואנטי כל דבר הגיוני. אם רוצים להתחיל לטפל - צריך לטפל בצד הערבי, הוא זה שמתגרה, הוא זה שרוצח".

הבוקר מנעו שוטרי מג"ב בשערי הכניסה למערת המכפלה מילדים הלומדים בתלמוד התורה בחברון להיכנס למערת המכפלה, שם הם לומדים מדי יום, כשהם לובשים חולצות של ארגון 'להב"ה'. לטענת עדי ראייה מדובר בצעד חריג שכן פעמים רבות נכנסים ילדים מהתלמוד תורה עם אותן חולצות למערה.

בתגובה לאירוע אמר דובר מג"ב לקול היהודי כי "לאור לקחי וועדת שמגר שלאחר אירוע גולדשטיין הוחלט על איסור הכנסת חומרי הסתה ו/או חומרים הקשורים לאירגונים פוליטיים. במקרה המדובר התבקשו הילדים להחליף את החולצות ולהיכנס".

ברוך מרזל, מנהל התלמוד תורה בחברון אמר לקול היהודי כי "כל עוד חולצת להב"ה היא חוקית, אנו נאבק שכל ילד יוכל ללבוש מה שהוא רוצה. ארגון להב"ה הוא אינו ארגון פוליטי ולא חומרי הסתה. רק היום נכנסו למערת המכפלה מתפללים עם חולצות של הליכוד, הבית היהודי ובני עקיבא. אין בזה בעיה חוקית".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד