בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בן זוגה" הערבי של תהילה הי"ד נאשם ברצח

עכשיו אפשר לפרסם: כתב האישום מגולל מערכת יחסים שכללה אלימות קשה והסתיימה ברצח אכזרי. אביה של תהילה הי"ד אמר לקול היהודי: מדובר ברצח לאומני

  • כ' טבת תשע"ז - 11:20 18/01/2017
גודל: א א א
ארכיון (דוברות המשטרה)
ארכיון (דוברות המשטרה)

חודש לאחר הרצח המחריד של תהילה נגר הי"ד הוגש הבוקר (ד') כתב אישום נגד ראיד רושרוש שרצח אותה באכזריות לאחר שסרבה לקיים איתו קשר זוגי.

רושרוש, בן 27, מתגורר בכפר מרר שבצפון ומשפחתו נחשבת למשפחה גדולה ומבוססת באזור.

בבוקר כ' בכסלו סמוך לשעה 07:00 בבוקר התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על מציאת גופת אישה המוטלת לצד הדרך בכביש 90 סמוך לישוב מגדל.

כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות, במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מחוז צפון וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית.

לקראת האתר החדש: עזור לנו להיות אתר טוב יותר – לחץ כאן!

מהמשטרה נמסר היום כי "מנתונים ראשונים בזירה עלה כי המנוחה הינה תהילה נגר ז"ל תושבת קיבוץ גינוסר הסמוך, בת 31, אשר לילה קודם יצאה לבילוי ומאז לא שבה לביתה. צוות החקירה מגלה כי המנוחה יצאה לבילוי עם הנאשם שהיה בן זוגה זמן קצר מהדיווח על מציאת הגופה, חוקרי המשטרה מאתרים את הנאשם במקום עבודתו בכפר עילבון".

עוד נמסר מהמשטרה כי החקירה, בה הרוצח לא שיתף פעולה עם חוקריו, העלתה ש"הנאשם והמנוחה ניהלו מערכת רומנטית במשך שנה וחצי. במערכת היחסים בין הנאשם למנוחה הנאשם נהג להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך המנוחה הקפידה לשמור על כך בסוד ולא לשתף איש בחוויותיה הקשות עם הנאשם, והמשיכה להיות עימו בקשר רומנטי. לפני כחודשיים במהלך חודש הנאשם שוב הכה את המנוחה בחוזקה עד אשר נזקקה לטיפול רפואי, והפעם אזרה אומץ וביחד עם אימה הגיעה לתחנת המשטרה להתלונן כנגד האלימות מצד בן זוגה".

"מיד לאחר הגשת התלונה הנאשם אותר, נחקר ונעצר למשך חמישה ימים אך בשל חוסר שיתוף פעולה מצד המנוחה, בקשתה למחיקת התלונה והקשיים הראייתיים שעלו מן החקירה, הנאשם שוחרר ע"י בית המשפט ונאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה למשך 15 יום והתיק נסגר. רק לאחר רצח המנוחה התאפשר לחוקרים להגיע לראיות חדשות ומהותיות בגין האלימות של הנאשם כנגד המנוחה, התיק נפתח מחדש והנאשם מואשם גם באלימות הקשה שנקט כנגד המנוחה במהלך הקשר הרומנטי שלהם".

"לאחר 15 יום, שבהם נאסר עליו ליצור קשר עם המנוחה, הנאשם יצר איתה קשר וביקש ממנה לחדש את היחסים ביניהם או לפחות לסיים את הקשר הרומנטי שהיה ביניהם בצורה יפה והמנוחה נענתה לו".

ערב לפני הרצח הנאשם הגיע לישוב אסף אותה ברכבו והם בילו במתחם הקניות בטבריה. בשלב מסוים, סמוך לשעה 00:45, הם הגיעו לחניון אספלט סמוך לכביש 90 מול הכניסה המזרחית לישוב מגדל ושם הנאשם מבצע את זממו ורוצח את המנוחה, שנאבקה בו עד דקותיה האחרונות, באמצעות אבן שפה במשקל של כ- 30 ק"ג.

אביה של תהילה הי"ד, יגאל, אמר לפני כשבועיים בשיחה עם הקול היהודי שמבחינתו מדובר ברצח על רקע לאומני. "מחנכים אותם לרצוח, מחנכים אותם להרוג בנו. המדינה תוכיח שזה פלילי אבל הרוצח, מה שעבר לו בראש - זוהי השחתה על רקע לאומני, ובנקודה הזו תהיה לי מחלוקת עם המדינה".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד