בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בנט וליברמן, קיימו את שהבטחתם"

בארגון אלמגור קוראים לראשי המפלגות לקיים את שהבטיחו בקמפיינים בתקופת טרום הבחירות. "הצהירו: עונש מוות למחבלים – תנאי לכניסתכם לקואליציה"

  • כ"ז אדר תשע"ה - 15:15 18/03/2015
גודל: א א א

היום שאחרי הבחירות הגיע, ובארגון אלמגור לנפגעי הטרור דורשים את מימוש ההתחייבויות בקמפיינים לקראת הבחירות – "עונש מוות למחבלים".

"על בנט ובליברמן להוכיח כי ההבטחות לא נשארות על הפלקטים לצד הדרך ועל לוחות המודעות", אמר יוסף צור, אב שכול מראשי פעילי אלמגור. "מי שרץ תוך הבטחה להתנגד לשחרור מחבלים, ומי שהוביל קמפיין על עונש מוות למחבלים, צריך לממש את הבטחתו שנתן למשפחות השכולות ולציבור הבוחרים בישראל".

ד"ר אריה בכרך, ראש פורום הורים שכולים באלמגור הצטרף אף הוא לקריאה ואמר, כי "משפחות שכולות רבות נשבו בהודעות ובתעמולה של המפלגות הבית היהודי וישראל ביתנו, וזאת לאחר שראו את המחבלים שפגעו בהם וביקיריהם יוצאים לחופשי בעבר. משפחות שכולות אלה הצביעו בעד רעיונות עונש מוות למחבלים, ועכשיו אסור למפלגות לאכזב אותן ולהפר את הבטחתם".

"על בנט, יושב ראש הבית היהודי ואביגדור ליברמן, ראש ישראל-ביתנו, להצהיר לאלתר על מחויבותם להבטחות ולהצהיר כי נושא שחרור מחבלים ועונש מוות למחבלים יהיו חלק מההסכם הקואליציוני ותנאי להשת​ת​פותם בקואליציה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד