בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בנט ושקד יצביעו נגד ההסכם עם הטורקים

הצהרה דומה נאמרה גם מפי ליברמן. בכל אופן, הדבר לא ימנע את חתימת ההסכם

  • כ"ב סיון תשע"ו - 08:56 28/06/2016
גודל: א א א
נפתלי בנט (קובי ריכטר TPS)
נפתלי בנט (קובי ריכטר TPS)

חברי הקבינט המדיני בטחוני מסיעת 'הבית היהודי' הודיעו כי הם יצביעו מחר (ד') נגד ההסכם שגובש בין ישראל לטורקיה. בכך הם מצטרפים לשר הביטחון אביגדור ליברמן שדיבר גם הוא אתמול בגנות ההסכם.

יחד עם זאת יש לציין כי ההצבעה בקבינט אינה צפויה להערים קשיים על חתימת ההסכם שתתבצע ככל הנראה עוד לפני ההצבעה בקבינט, ובכל אופן בהצבעה צפוי רוב לנתניהו בעד ההסכם.

השר בנט אמר הבוקר: "אסור למדינת ישראל לשלם פיצויים לטרוריסטים שניסו לפגוע בצה"ל. פיוס עם טורקיה הוא חשוב לעת הזו ולאינטרסים של מדינת ישראל, אך תשלום פיצויים למחוללי פעולת טרור הוא תקדים מסוכן שמדינת ישראל תתחרט עליו בעתיד. ככל שקיימת שליטה טורקית בחמאס, מוטב להם לעשות כל שביכולתם כדי לדאוג שאורון שאול והדר גולדין ז"ל ישובו לישראל".

משפחות גולדין ושאול שגופות יקיריהן מוחזקות בידי חמאס בעזה מאז מבצע 'צוק איתן' החריפו אתמול את מאבקן בראש הממשלה.לאה גולדין, אמו של הדר, אמרהבמהלך מסיבת עיתונאים שקיימו המשפחות אחר הצהריים במאהל המחאה שהקימו מול בית ראש הממשלה: "אורון והדר נמצאים בידי חמאס זה שנתיים. עד היום הממשלה הבטיחה שלא יהיה שום הסכם עם אף מדינה ובטח לא כזה שנוגע לעזה, בלי שהדר ואורון יהוו את הסעיף הראשון של תנאיו, לצערי הרב הממשלה לא עמדה בהבטחה". הרצל שאול, אביו של אורון, אמר: "ראש הממשלה הבטיח לי ביום חמישי שלא יהיה הסכם עם חמאס ועם טורקיה בלי שאורון והדר יחזרו. זה לא נראה באופק, כנראה שצריך להרחיב את המאבק. רק צעקות יחזירו את הילדים הביתה, לא כדאי לחכות להבטחות של ראש הממשלה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד