בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בנט מצטרף לחששות של נתניהו

הקבינט דחה אמש את קידום החלת הריבונות במעלה אדומים "פה אחד". נתניהו הבטיח לקדם בנייה "בגושים" • עידן טראמפ - משהו חדש מתחיל?!

  • כ"ה טבת תשע"ז - 11:27 23/01/2017
גודל: א א א
נפתלי בנט (יחצ)
נפתלי בנט (יחצ)

הקבינט המדיני-בטחוני החליט אמש (א') לדחות את העיסוק בהחלת הריבונות הישראלית על מעלה אדומים עד לאחר פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב הנכנס דונלד טראמפ.

על אף ההצהרות הלוחמניות של שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי) על קידום חוק החלת הריבונות על מעלה אדומים, בפועל בנט היה שותף בהחלטה לדחות את קידום הנושא. בהודעה שנמסרה אמש לאחר ישיבת הקבינט נאמר שההחלטה התקבלה "פה אחד".

חבר מפלגתו של בנט, שר החקלאות אורי אריאל תקף הבוקר בראיון לגלי צה"ל את החלטת הקבינט ואמר ש"זו טעות לחכות". אריאל הוסיף ואמר "אנו לא הכוכב ה-51 של ארה"ב".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, שהשתתף בסוף השבוע בהשבעתו של הנשיא טראמפ וקיים סבב פגישות עם בחירי ממשל בארה"ב, תקף אתמול בחריפות את התנהלות נתניהו וטען שנראה שהוא מעוניין "לאגף את טראמפ משמאל". הוא אף איים שאם נתניהו לא ינצל את השעה ויוביל לשינוי מדיניות הממשלה ביחס ליהודה והשומרון הוא יכנס את מרכז הליכוד ויוביל לקבלת החלטות נגד נתניהו.

ראש הממשלה נתניהו הודיע אתמול שהבנייה בירושלים תימשך וכי בקרוב הוא יודיע על בנייה נרחבת ב"גושי" היישובים ביו"ש. חה"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) הגיב לדברים ואמר: "בניה בגושים שווה מדינה פלשתינית. לא נאפשר לנתניהו להמשיך בדרך הרעה והמסוכנת הזו. אם הוא ימשיך בכך גם בעידן טראמפ זו לא תהיה ממשלת ימין".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד