בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בעיצומה של השבת: שב"כ הביא צו מנהלי

פיקוח נפש? רכז שב"כ בירושלים מצא את הזמן המתאים להוסיף הגבלות לפעיל - שבת קודש. צו איסור מפגש עם עשרות מחבריו כנראה לא סבל דיחוי

  • י"ז אב תשע"ו - 10:48 21/08/2016
גודל: א א א
לאונרדו פלאזה ירושלים ()
לאונרדו פלאזה ירושלים ()

רכז שב"כ המכונה "עמיקם" האחראי על אזור 'בית אורות' בירושלים לא מצא זמן טוב יותר למתן צו מנהלי לפעיל המתעתד לגור בירושלים - בעיצומה של השבת האחרונה.

יחד עם בלשים הגיע "עמיקם" למלון לאונרדו סמוך לשעה 18:00 שם שהה יוסף פריסמן, מורחק בצו מנהלי מיהודה ושומרון והביא לו צו מנהלי חדש בו נאמר כי נאסר עליו ליצור קשר עם 34 מחבריו למשך חצי שנה. פריסמן צפוי להתחתן בעוד כשבוע וחצי, אך נראה שעובדה זו לא הפריעה לשב"כ להעניק לו עוד צו הגבלה.

יוסף פריסמן

בשיחה עםהקול היהודי סיפר יוסף פריסמן כי בחודשים האחרונים הוא עסוק כל כולו בענייני החתונה, אך "בשבוע האחרון עסקתי בלקדם מועמדים לתנועת דרך חיים לקראת הבחירות בתנועה. אני בטוח שבגלל זה הם הביאו לי את הצו. הם רוצים לדחוק אנשים לפינה ואני רוצה שכל החברים שלי יהיו ביחד".

"תנועת דרך החיים זה המקום שלי - ואני רוצה שכולם יהיו שם. החבר'ה מהגבעות ומכל מקום - כל מי שרוצה לקדם את המצב". לגבי מעניקי הצו הוא אומר "הם מנסים לרדוף אנשים כל הזמן, הם צריכים לבדוק את עצמם כי הרבה אנשים מקפידים עליהם. בעזרת ה' הם יחזרו בתשובה. מצער שבמקום להתעסק בביטחון הם מתעסקים איתנו. שהבלשים שהגיעו יתעסקו בפריצות ובעבירות פליליות ולא יתעסקו עם יהודים".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד