בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גאולת ציון – שני קטינים שוחררו

המשטרה הגישה הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום כנגד ארבעת הצעירים שנעצרו בגאולת ציון בחשד לתקיפת ערבים שהגיעו יחד עם שוטרים לאזור. ביהמ"ש שחרר שני קטינים למעצר בית, אך עיכב את ביצוע ההחלטה

  • יח"צ
  • כ"א טבת תשע"ז - 16:29 19/01/2017
גודל: א א א
ארכיון
ארכיון

המשטרה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע לפי תגיש בשבוע הבא כתב אישום כנגד ארבעת הצעירים, שלושה מהם קטינים, שנעצרו באזור המאחז גאולת ציון בתחילת השבוע, וזאת בטענה שתקפו ערבים שהגיעו יחד עם כח משטרתי לאזור המאחז. טרם הוברר האם מדובר במסתערבים או כח משטרתי סמוי שטמן מארב.

נציג המשטרה ביקש להאריך את המעצר עד להגשת כתב האישום אולם עו"ד סיניה מוזס חריזי שייצגה את הארבעה מטעם ארגון חוננו טענה כי יש לשחררם למעצר בית מכיוון שמדובר בקטינים ובבגיר צעיר בן 18.

השופטת קרן מילר הורתה על שחרורם של שניים מהקטינים שהוצגה בעניינם חלופת מעצר מתאימה, ועל הארכת מעצרם של השניים הנוספים עד ליום שני. לבקשת נציג המשטרה, השופטת עיכבה את ביצוע ההחלטה עד מחר בבוקר בכדי לאפשר למשטרה להגיש ערר לבית המשפט המחוזי.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

עו"ד חריזי מוזס מסרה בתגובה להחלטה: "מדובר בקטינים ובגיר צעיר נעדרי עבר פלילי, ואנו שמחים שבית המשפט הורה על שחרורם של שניים מהם לבית ההורים. אנו נמתין לראות אם אכן יוגש כתב אישום ונבחן את חומר הראיות בתיק ואת נסיבות האירוע".

בארגון חוננו מציינים כי בעבר הובעה ביקורת ציבורית ומשפטית חריפה כנגד שימוש במסתערבים כנגד יהודים, שימוש שנעשה על ידי מחוז ש"י במספר מקרים, בחוות גלעד, סוסיא, גבעת רונן, בת עין וכוכב השחר.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד