בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גם בני הנוער דורשים ריבונות

  • יח"צ
  • י"ג טבת תשע"ז - 13:10 11/01/2017
גודל: א א א

הקמפיין להחלת הריבונות במעלה אדומים שמובילים מועצת יש"ע ותנועת רגבים יחד עם שדולת ארץ ישראל בכנסת צובר תאוצה.

עשרות בני נוער בהם גם נוער הבית היהודי יצאו אתמול בערב לנקודות מרכזיות בירושלים תחת הכותרת ״מעלה אדומים ישראלית״ והחתימו עוברים ושבים על מגילת הריבונות הדורשת להחיל את הריבונות הישראלית על העיר. על מגילת הריבונות חתמו כבר אלפי בני אדם דרך אתר ייעודי ובראשם שרים וחברי כנסת

נוער הבית היהודי ימשיכו ויצאו בשבועות הקרובים לעשרות צמתי מרכזיים ברחבי הארץ בפעילות הסברה בנושא החלת הריבונות על מעלה אדומים.

לקראת האתר החדש: עזור לנו להיות אתר טוב יותר – לחץ כאן!

יו''ר נוער הבית היהודי, יאיר בוכניק אמר: היה ברור שאנו כבני הנוער של היום והמנהיגים של מחר , נהיה שותפים וניקח חלק בנושא שמשפיע באופן ישיר על עתידנו. אנו מאמינים ברעיון ארץ ישראל השלמה והחלת הריבונות על שטחי אבותינו. אנו קוראים לכלל בני הנוער והאנשים בכלל לבוא להיצטרף אלינו ולקדם עתיד בטוח וטוב יותר לכולנו".

אסף ג'ייסון בן 16 שריכז את הפעילות ויצא לשטח להחתים אמר: "אנחנו כנוער לא מסוגלים שלא לקחת חלק בפעילות הזאת. דווקא עכשיו כשכל העולם מפקפק בריבונותנו על יהודה ושומרון חייבים להציג אמירה אמיתית וברורה גם מאיתנו הדור הצעיר. ריבונות היא התשובה היחידה להחלטת האום ולכן הנוער מתגייס בהמוניו למשימה חשובה זו".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד