בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"די לדיקטטורה של בג"ץ"

תנועת 'דרך חיים' יוצאת בקמפיין כנגד התנהלות שופטי בית המשפט העליון. "בג"ץ פוגע בכולנו. היום אלו תושבי עמונה, אתמול תושבי דרום תל אביב ומי יודע מי מחר"

  • יח"צ
  • ח' כסלו תשע"ז - 13:17 08/12/2016
גודל: א א א
מפגינים היום מחוץ לבית המשפט העליון (אברהם שפירא) (צילום: אברהם שפירא)
מפגינים היום מחוץ לבית המשפט העליון (אברהם שפירא) (צילום: אברהם שפירא)

תנועת "דרך חיים" פתחה היום בקמפיין ציבורי כנגד התנהלות שופטי בג"ץ. עשרות מפעילי התנועה הפגינו הבוקר (ה') מול בית המשפט העליון כשהם נושאים שלטים בהם נכתב "די לדיקטטורה של בג"ץ".

לאחר ההפגנה המשיכו הפעילים בפעילות ברחבי ירושלים, והם מחלקים סטיקרים לרכבים ופלאיירים לעוברים ולשבים ברחבי העיר, והערב צפויים פעילי התנועה להגיע לפעילות מחאה מול ביתה של נשיאת בימ"ש העליון מרים נאור בירושלים.

"סלים ג'ובראן חושב שהוא יודע תורה יותר מהרבנים, מני מזוז חושב שהוא מבין בביטחון יותר מהרמטכ"ל, מרים נאור חושבת שהיא יודעת לטפל במסתננים יותר טוב מנבחרי הציבור, בג"ץ בטוח שהוא חכם ומוסרי יותר מכולנו", נכתב בפלאייר שחילקו הפעילים. "את הטירוף הזה הגיע הזמן לעצור, זה לא מוסרי, לא דמוקרטי ובטח לא יהודי".

כחלק מהקמפיין אף הודבקו הלילה בירושלים ובימים האחרונים ברחבי יו"ש מודעות הנושאות את השאלה "בג"צ – אגו אגו תרדוף?".

אורי קירשנבום, חבר הנהלת תנועת 'דרך חיים' אמר היום: "פתחנו בקמפיין הזה בשביל לומר מסר מאוד פשוט: די לדיקטטורה של בג"ץ. אי אפשר לקבל את העובדה שקבוצה שמייצגת אולי פרומיל של עם ישראל תכפה את עצמה על הציבור".

מפגינים היום מחוץ לבית המשפט העליון (אברהם שפירא)

"המאבק שלנו הוא לא מאבק סקטוריאלי", מסביר קירשנבום, "בג"ץ פוגע בכולנו. היום אלו תושבי עמונה, אתמול אלו תושבי דרום תל אביב שממשיכים לסבול מאוכלוסיית המסתננים, ומחר זה יכול להיות כל אחד אחר. לכן אנחנו קוראים לכולם להצטרף למאבק הזה. נחזיר את בית המשפט העליון לפרופורציות האמיתיות שלו ונוכל לקיים פה שיח פוליטי נורמלי כמו שצריך להיות במדינה יהודית" אמר.

תנועת דרך חיים פועלת לקידום החיים הציבוריים בישראל על פי התורה. בתנועה ישנם כיום כ-4,500 מתפקדים וכ-300 חברים המשלמים דמי חבר חודשיים. בראש התנועה עומד הרב יצחק גינזבורג.

פלייר שמחולק במסגרת הקמפיין

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד