בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דרס שוטר וירצה 2.5 שנות מאסר בפועל

ערבי מהצפון נהג בזמן פסילה ודרס שוטר בעת מנוסתו

  • י"ב אדר תשע"ז - 10:10 10/03/2017
גודל: א א א

לפני כחצי שנה, נהג חוסאם טרביה במכוניתו סמוך לביתו שבאבו-סנאן למרות שרשיונו נפסל לפני כן בשל הרשעה בעבירת תעבורה. מה שהוא לא ידע זה, ששני שוטרים סמויים שהו במקום במהלך פעילות מבצעית כדי לבחון האם הוא ממלא אחר הוראות הפסילה.

לאחר ששני השוטרים הבחינו בו נוהג ברכבו בעת פסילה בסמוך לביתו, הם סימנו לו לעצור באמצעות אורות הניידת. טרביה עצר את רכבו כשחזית הרכב פונה לחזית הניידת, במרחק קצר ממנה. שוטר אחד התקדם רגלית לעבר רכבו של טרביה ואילו השוטר השני נותר בתוך הניידת.

כאשר הוא הבין כי מדובר בשני שוטרים סמויים, הוא החל לנסוע לאחור באופן פראי במטרה להימלט מהשוטרים. כאשר הוא נחסם גם מאחור הוא החל לנסוע בפראות לעבר השוטר שעמד מחוץ לניידת. השוטר, שלא הצליח להימלט מפגיעתו של טרביה, הוטל על מכסה המנוע של הרכב ונאחז במגבי הרכב בכדי שלא ליפול. טרביה המשיך בנסיעה תוך שהוא מטה את הרכב לצדדים עד שהשוטר נפל ונחבט, וכתוצאה מכך איבד את הכרתו.

השוטר שנחבל קשות לאחר הנפילה לא זכה לעזרתו של טרביה שברח מהזירה. כתוצאה מנפילתו, נגרמו לשוטר חבלות רבות בעיקר באזור הפנים ובראש והוא אושפז למשך שלושה ימים.

לאחר הרשעתו של טרביה בעבירות רבות ובהן ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות, הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה בזמן פסילה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, גזר עליו הבוקר שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, יחיאל ליפשיץ עונש של 30 חודשי מאסר בפועל, שנת מאסר על-תנאי, פסילה ל-4 שנים מהחזקת רישיון ופיצוי כספי בסך 25,000 ₪.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד