בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האירוע בשועפט: בת זוגו של הירוי - יהודייה

מעצרו של הנהג שנחשד בדריסה הוארך בחמישה ימים והשופט אמר כי אין חשד סביר להריגה ולגרימת מוות

  • ה' אלול תשע"ו - 13:42 08/09/2016
גודל: א א א
הרכב שנורה (דוברות המשטרה)
הרכב שנורה (דוברות המשטרה)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של עלי נימר הנהג מהאירוע בשועפט בחמישה ימים. נימר הואשם בתחילה בידי המשטרה בהריגה ובגרימת מוות ברשלנות בכך שצורת נהיגתו בפראות בשועפט הביאה לביצוע הירי בידי השוטרים ולהריגת בן דודו.

השופטציין במהלך הדיון כי הוא כן רואה חשד סביר לעבירות של נהיגה ללא רישיון ובגילופין, אולם לא סבור כי יש חשד סביר לביצוע עבירות הריגה או גרימת מוות ברשלנות בשל היעדר קשר סיבתי בין השניים. במשטרה טענו בתגובה כי סעיף זה נוסף על פי הנחיית פרקליטות מחוז ירושלים.

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) פתחה אתמול בחקירה כנגד שוטרי המג"בשביצעו ירי לעבר ערבי שנסע לעברםבפראות באזור שכונת שועפט בירושלים בתחילת השבוע. בתחילה חשדו השוטרים כי בכוונת נוסעי הרכב לבצע פיגוע דריסה ובשל כך ביצעו ירי לעבר הרכב. אחד מנוסעי הרכב נהרג. הנהג שנמלט מהמקום נעצר שלשום.

>לחץ כאן ותישאר מעודכן בכל הכותרות החשובות!<

לאחר חקירה הוחלט במשטרה כי לא הייתה בכוונתם של נוסעי הרכב הערבים לבצע פיגוע דריסה ובשל כך פתחו בחקירה כנגד השוטרים.

נוסף על כך, מתברר כי בת זוגו של הערבי שנהרג מירי השוטרים הנה יהודייה. בראיון לערוץ 10 אמרה: "הלכנו לקנות פיצה בשעה 1:00. הוא היה עם הבעל של אחותו באוטו אחר ואני הייתי באוטו השני עם אח שלו ועם עוד בחור". בהמשך הוסיפה כי "פתאום שמענו יריות וראיתי שהשוטרים יורים בהם. לאחר מכן הם התחילו לירות לכיוון שלנו והאוטו שהיה מאחורי נפגע. צעקתי שאני יהודיה ושיפסיקו. הגעתי למחסום וראיתי שהוא כבר מת".

בהמשך השיחה הוסיפה כי כשהשוטרים הבחינו שהיא יהודייה והיא נמצאת בקשר עם ערבי צעקו להעיף אותה מהמקום בגלל ש"אכפת לה מערבי כלב".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד