בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ההתנכלות ממשיכה: צו מנהלי נוסף

בעל משפחה ותושב גאולת ציון הורחק בצו מנהלי מיהודה ושומרון. הבוקר הגיעו כוחות גדולים להחריב את הגבעה

  • י"ג אב תשע"ו - 14:18 17/08/2016
גודל: א א א
נערים שנעצרו בגאולת ציון. ארכיון (חוננו)
נערים שנעצרו בגאולת ציון. ארכיון (חוננו)

צו הרחקה מנהלי ניתן היום (רביעי) לעמישב מלט, תושב גבעת גאולת ציון בבנימין. מלט, נשוי ואב לילדים הורחק מהגבעה לפני כמה חודשים יחד עם עשרות מחבריו. מלט נעצר הבוקר ועם שחרורו קיבל לידיו את הצו.

כעת, בתום תקופת הצו הקודם, חתם אלוף פיקוד מרכז רוני נומה על צו מנהלי נוסף שהגיש לו שירות הביטחון הכללי לתקופה של חמישה חודשי הרחקה מיהודה ושומרון. בנוסף לכך, נאסר על מלט ליצור קשר עם 60 מחבריו.

לאחר שנעצר הבוקר על ידי עשרות שוטרים שהקיפו את הבית בו מתגורר כעת ביישוב חרמש, נחקר מלט בימ"ר ש"י במשך זמן קצר בחשד לאירוע שהתרחש לפני כשנה וחצי בו נגרם נזק לרכוש בכפר סינג'יל. לאחר מכן שוחרר ללא תנאי ומבלי שהוצגו נגדו ראיות. לפני ששוחרר החוקרים מסרו לו את הצו מנהלי שנחתם בתשעה באב בידי אלוף פיקוד המרכז רוני נומה.

רוצה להישאר מעודכן? הכותרות החשובות מידי שבוע אצלך במייל!הירשם עכשיו!

לדברי מלט, כאשר מסר לו רכז השב"כ של גוש שילה את הצו הקודם, הוא אמר לו כי הוא מקבל את הצו מכיוון שברצון השב"כ "למחוק את גאולת ציון".

הבוקר הגיעו כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי והרסו בגבעה בית. הכוחות החריבו מבנה מעץ בו התגוררו התושבים והחרימו ציוד נוסף. במהלך ההרס נעצרו שניים מתושבי המקום והם שוחררו בהמשך הבוקר.

בלילה הקודם הרס צה"ל מבנה במאחז עוז ציון הסמוך לישוב גבעת אסף בבנימין. לטענת התושבים במקום, כוח הימ"ר שביצע את ההרס סמוך לחצות הפיל את המבנה על תכולתו ובכך גרם לנזק כבד גם לרכוש שהיה בתוכו. השוטרים, כך לטענת התושבים, מתחו חבלים סביב המבנה וקשרו אותם בצד השני לרכב משטרתי שנסע והביא לקריסת המבנה על תכולתו.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד