בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ההתנצלות תתקבל לאחר ביקור ביישוב"

ביישוב יצהר לא ממהרים להתרגש מההתנצלות של אושרת קוטלר על ההתבטאות האומללה אמש • סערת "המתנחל השפוי" של אושרת קוטלר

  • אורי קירשנבום
  • י"ג סיון תשע"ו - 09:00 19/06/2016
גודל: א א א

(ד"ר מיכאל בן ארי, "מתנחל לא שפוי", מגיב לאושרת קוטלר)

מגישת מהדורת 'המגזין' בערוץ 10, עוררה אמש (מוצ"ש) סערה לאחר שהתבטאה בצורה מבזה כלפי ציבור "המתנחלים". בסיום כתבת מגזין שהכין רועי שרון על עזרי טובי, תושב יצהר שפועל רבות בזירת ההסברה על מפעל ההתיישבות ביהודה ובשומרון, אמרה קוטלר: "אין ספק שמדובר במתנחל שפוי, יש גם כאלה מסתבר, אפילו ביצהר".

זאת אולי הייתה ההתבטאות החריפה ביותר של גברת קוטלר, אבל גם לפני הצפייה בכתבה היה חשוב לה להסביר לצופה למה טובי הוא דמות מעניינת כל כך: "הדבר המפתיע ביותר היא זהותו... מתנחל, תושב יצהר - אחת ההתנחלויות הקיצוניות ביותר בשטחים שמזוהה עם אלימות קשה של נוער הגבעות. טובי החליט להחליף את הרובה, או את האבן, במקלדת המחשב ומשום כך סולק מתפקידו כדובר היישוב היצהר" - פרט שטובי עצמו אגב, מיהר להכחיש.

מהר מאוד ההתבטאות הפכה לסערה גדולה. מעמית סגל מערוץ 2 ועד בכירים בהתיישבות - כולם תמהו האם תגיע התנצלות על ההתבטאות האומללה והאם וועד עובדי ערוץ 10 ימהר לתקוף את קוטלר כפי שתקף את רמי סדן שהרתיח את ש"ס.

ערוץ 10 וקוטלר מיהרו להגיב לסערה. בעמוד הפייסבוק של התכנית נכתב בשם קוטלר זמן קצר לאחר שידור הכתבה ש"הניסוח הספונטני לא היה מוצלח ולא תאם את כוונתי" וכעבור זמן קצר בפוסט נוסף הגיע האישור הרשמי: "אני בהחלט לא חושבת שציבור המתנחלים הוא ציבור לא שפוי, נקודה".

ביישוב יצהר פרסמו הבוקר הודעה בעמוד הפייסבוק: "אושרת קוטלר היקרה, שבוע טוב גם לך. על פליטות פה אפשר וצריך להתנצל. על התודעה בה את שבויה שהולידה את פליטת הפה, לא ניתן להתנצל, אותה צריך לשנות. נוכל לקבל את ההתנצלות ככנה, לאחר שתבואי לביקור אישי אצלנו ביצהר בו תוכלי להכיר אותנו מקרוב, ואם תרצי, תוכלי שוב לאבחן את השפיות שלנו".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד