בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הוקם מרכז שיקום בפגיעות רב-מערכתיות בהדסה

מפגן תמיכה של הציבור הדתי-לאומי בפעילות ארגון "הדסה אינטרנשיונל"

  • כלב אליהו
  • ה' כסלו תשע"ז - 19:56 05/12/2016
גודל: א א א

לרגל הקמת מרכז שיקום בפגיעות רב-מערכתיות בבית החולים "הדסה הר-הצופים" נערך ערב הצדעה לפעילות הארגון ששם לו למטרה לחזק את המרכזים הרפואיים של הדסה.

במוצאי שבת פרשת תולדות, התכנסו בכירי המשק מהמגזר הדתי-לאומי לערב הצדעה לארגון "הדסה אינטרנשיונל" במסיבת מלווה מלכה שכללה הופעה של הזמרים אברהם פריד וישי ריבו, ובהשתתפות אישי ציבור ואנשי צבא.

הזמר אברהם פריד העלה לבמה את החייל חיים לב טוב שנפצע במהלך מבצע 'צוק איתן' ועבר שיקום ממושך בבית החולים הדסה, וכיום הוא מצליח לעמוד על רגליו ולהפעיל את ידיו למרות הפציעה הקשה. נציג חיילי צה"ל דיבר על החשיבות הרבה בדאגה לחיילים שנפצעו ועל הצורך לדאוג להם בהווה. כמו כן, נכחו באירוע כ-100 חיילים שהשתתפותם מומנה על ידי אנשי עסקים.

יו"ר ארגון "הדסה אינטרנשיונל ישראל" בהווה, ולשעבר יו"ר הכנסת, הגב' דליה איציק, סיפרה על פעילות חבר הנאמנים ועל עזרתם הרבה בסיוע למרכז השיקום שייפתח בקרוב, דברי ברכה נשמעו מפיו של הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, ושר השיכון והבינוי, יואב גלנט פתח את דבריו בתנחומים למשפחתו של רן פקר – מבכירי טייסי חיל האוויר שהלך לעולמו בשבת האחרונה.

את בית החולים ייצגו בערב זה מנהל בית החולים "הדסה עין כרם" הפרופ' יורם וייס, מנהלת בית החולים "הדסה הר הצופים, הד"ר אסנת לב-ציון קורח, הרב משה קליין, רב המרכזים הרפואיים ומנהלי אגפים ומחלקות בכירים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד