בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"החוקים שפוגעים בערכי המשפחה היהודית"

בבתי הכנסת יחולקו השבת עשרות אלפי חוברות שהוציאו פורום חותם בשיתוף מכון פוע"ה, ובהם סקירה אודות מגמות הנגיסה בתחום ערכי המשפחה

  • יח"צ
  • י"ז טבת תשע"ה - 18:13 08/01/2015
גודל: א א א
שער החוברת. משפחה על סדר היום
שער החוברת. משפחה על סדר היום

עשרות אלפי חוברות שהוציא פורום 'חותם' - המאגד את מכוני המחקר התורניים, יחולקו השבת בבתי הכנסת. החוברות, המחולקות לכבוד שבת פרשת שמות, בה מוזכר סיפור המיילדות העבריות – "ותחיינה את הילדים", עוסקות בערכי המשפחה היהודית הנתונים כיום במתקפה חריפה של ארגונים שונים.

בחוברת הנקראת "משפחה על סדר היום" הובאו מאמרים מקצועיים, הסוקרים את המגמות לנגיסה בערכי המשפחה היהודית במערכת המשפט, בכנסת ובממשלה. כמו כן, מובאת סקירה על 11 חוקים שקודמו ברמות שונות בכנסת האחרונה ופוגעים בערכי המשפחה היהודית. בין השאר מדובר בחוק ברית הזוגיות, תיקונים לחוק מרשם האוכלוסין, חוקים הפוגעים בסמכויות דייני בתי הדין הרבניים ועוד. בנוסף מובא בחוברת דף עמדה הלכתי רפואי בנושא חוק הפונדקאות.

יש לציין כי פורום חותם כתב הצעת חוק העוסקת בנושא שימור התא המשפחתי הנורמטיבי, וכי בכוונת אנשי הפורום לקדם את ההצעה, כמו גם הצעות נוספות עליהם עמלים בחותם, בכנסת הבאה.

"בשנים האחרונות אנו עדים למתקפה כבדה ומתוזמנת היטב על כל ערכי המשפחה בעם ישראל", אומר הרב אריה כ"ץ ממכון פוע"ה החבר בפורום "חותם". "מתקפה זו מתנהלת על ידי ארגונים חוץ פרלמנטאריים שונים במימון כלכלי של גורמי חוץ שחפצים להחליש את עם ישראל, ובגיבוי תקשורתי נרחב, והיא גורמת לכך שאלו שחפצים להשמיע קול שונה וברור בעד ערכי המשפחה היהודית, מוקעים עד מהרה כפונדמנטליסטים חשוכים ונבערים".

לדברי הרב כ"ץ, "מתקפה זו חדרה ללב בית המחוקקים של מדינת ישראל, כשחוקים רבים שמטרתם לפגוע בשמירה על שלמות המשפחה היהודית הוגשו על ידי ח"כים מסיעות שונות. מטרתם של חוקים אלו היא אחת: הכרזה על המשפחה הנורמטיבית והרגילה כאל אחת מתוך צורות משפחה אפשריות רבות, כולן "כשרות". את הסחף הזה, מוכרחים וצריך לעצור".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד