בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"המחאה תתקיים כמתוכנן"

בית המשפט קבע כי ההפגנה נגד "חתונת ההתבוללות" תתקיים במרחק של כ-200 מטרים מאולם השמחות. "לימדנו את השמאלנים דמוקרטיה מה היא"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"א אב תשע"ד - 16:33 17/08/2014
גודל: א א א
הפגנת פעילי להב"ה. "די להתבוללות" (להב"ה)
הפגנת פעילי להב"ה. "די להתבוללות" (להב"ה)

חתונתם של מחמוד ומורל, ערבי ויהודיה מיפו, שאף זכתה לכינוי "חתונת ההתבוללות", ממשיך לגרור סערה. בדיון שהתקיים היום (ראשון) בבית משפט השלום בראשון לציון קבעה השופטת עיריה מרדכי כי ההפגנה תתקיים בחניון הממוקם במרחק של כ-200 מטרים דרומית לאולם.

בתגובה להחלטת בית המשפט, אמר עו"ד איתמר בן גביר שייצג את ארגון להב"ה בדיון: "ניצחון חשוב לחופש הביטוי. טוב שגם החתן מחתונת ההתבוללות יבין שכאן זו מדינת ישראל וזכותו של מרשי ושל ארגון להב"ה לצעוק ולמחות נגד תופעה חמורה וקשה מאין כמוהה. המחאה תתקיים כמתוכנן ומלבד הצעקות נגד ההתבוללות לימדנו היום את השמאלנים דמוקרטיה מה היא".

"חתונת ההתבוללות" של מחמוד ומורל

מורל, יהודה כבת 23 מיפו נפלה לפני מספר חודשים לקשר עם מחמוד מנסור, ערבי כבן 26, גם הוא מהעיר המעורבת יפו. הערב מבקשים השניים להינשא באולם השמחות "שמשה אדומה" בראשון לציון.

לאחר שהזמנת החתונה הופצה ברשת ובנוסף אף התבררה כנכונה, פעלו ארגון להב"ה (למניעת ההתבוללות בארץ הקודש) בכדי למנוע את חתונתם. בלהב"ה הודיעו כי יבואו גם הם לחתונה ויפגינו במחאה על ההתבוללות. "מדובר בתופעה חמורה וקשה המסכנת את קיום מדינת ישראל", אמרו בארגון.

בתגובה, עתר מנסור לבית המשפט בבקשה למנוע מהפעילים להפגין סמוך לאולם. לדבריו, המשטרה חייבה אותו לשכור למעלה מ-30 מאבטחים על חשבונו בכדי לשמור על הסדר סמוך לאולם החתונה. גם המשטרה הבטיחה כי תתגבר את האירוע בכוחות משטרה גדולים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד