בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הסדר טיעון לתוקף עוזרת של זועבי

עופר גולן הורשע בתקיפה סתם בלבד לאחר סיכום לפיו הושמט הסעיפים החמורים בתיק בו הואשם כי תקף את יועצת התקשורת של זועבי

  • אברהם שפירא
  • ד' אב תשע"ה - 21:31 20/07/2015
גודל: א א א
עורך הדין איתמר בן גביר
עורך הדין איתמר בן גביר

בהסדר טיעון שנחתם בין פרקליטות מחוז תל אביב לעורך הדין איתמר בן גביר בוטלו הסעיפים החמורים בתיק של עופר גולן, יו"ר תנועת 'נלחמים בשקר ה"פלסטיני"' שהורשע בעבירה של תקיפה סתם של יועצת התקשורת של חברת הכנסת חנין זועבי.

עו"ד בן גביר, המייצג את גולן, הציג לפרקליטות תיעוד צילומי בונראית יועצת התקשורת של זועבי מתגרה בפעילי הימין, קוראת קריאות ומנסה ליצור עימות.

בעקבות התיעוד הסכימו בפרקליטות לחזור בהם מהעבירות החמורות והוסכם שגולןיודה בעבירה של תקיפה סתם בלבד כאשר הפרקליטות תבקש עונש של מאסר על תנאיואילו עו"ד בן גביר יבקש לחזור מההרשעה ולהטיל על גולן עונש של שקל אחדבלבד כפיצוי ליועצת התקשורת. השופט צחי עוזיאל הרשיע את גולן בעבירתתקיפה סתם בלבד, אך קבע כי התיק יעבור לתסקיר שירות מבחן שייתן המלצהלעניין שאלת ההרשעה והעונש.

האירוע התרחש בכנס בחירות ברמת גן בו דברה זועבי. פעילי ימין הגיעו למקום ומחו כנגדה וחלקם אף נכנסו לכנס והחלו במהומה במקום, בה היו מעורבים גם פעילי שמאל. במהלך האירוע אף שפך פעיל בקבוק מים על ראשה של זועבי שחולצה לאחר מכן מהמקום.

עו"ד איתמר בן גביר אמר היום כי "טוב עשתה הפרקליטות שהסכימה לחזור בהמהאישומים החמורים, אך יחד עם זאת אני סבור שכתב האישום הזה לא ראוי היהלבוא לאוויר העולם. מדובר ביועצת תקשורת פרובוקטורית, מתסיסה, מתגרה,שלמדה מהבוסית שלה, ובנסיבות אלה נדמה שהיה ראוי להימנע מהגשת כתבהאישום. יחד עם זאת אני יכול להביע סיפוק מהעובדה שהיום בפרקליטות מביניםולוקחים בפרופורציה את האירוע והיום לכולם ברור שלא מדובר בצד אלים מול
צד תמים כלל וכלל".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד