בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הצעה: תכנית לימוד למניעת התבוללות

חבר מועצת עיריית ראשון לציון הגיש הצעה להתמודדות עם התבוללות בעיר. "רוב רובם של תושבי העיר מבינים את הדילמה אך מפחדים לדבר על כך"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ו חשון תשע"ז - 13:40 27/11/2016
גודל: א א א

לאחרונה הגיש חבר מועצת העיר ראשון לציון, עקיבא מאיר, הצעה לסדר, לפיה יש להכניס לתכנית הלימודים לבנות, שיעורים נגד התבוללות והדרכים להימנע מהסכנה.

במכתב שהגיש לראש העיר דב צור, כתב מאיר, כי "הערבים הישראלים מבלים בעירנו ומגיעים לכל מקום בילוי - כמו כל אזרח רגיל. כמעט ואין מקום בעיר שבו הם לא נמצאים. מתחילים עם בנות ישראל ומפתים אותן לצאת עימם. הבעיה מתחילה כאשר 'הציד מצליח', אותן בנות חוות התעללות ונעקרות מסביבת מגוריהן לכפרים בהם הם מתגוררים".

עוד הוסיף מאיר וכתב, כי "רוב רובם של תושבי העיר בוודאי מבינים את הדילמה שאנו ההורים נמצאים בה, אך מפחדים אפילו לדבר על כך. כהורה וכנציג ציבור, מרגיש אני שיש צורך גדול לעורר את הבעיה ואף למצוא פתרון חינוכי. ידוע לי שמבחינה חוקית אין אני יכול למנוע מהם להסתובב בעירנו ולבלות בקירבתנו, וגם על בנות ישראל לא אוכל להטיל איסור או מגבלה".

במכתבו הציע פתרון, לפיו יש "להעלות לסדר יוזמה שבה עיריית ראשון לציון תפעל להקים ולממן תוכנית הסברה בבתי הספר בקרב ילדות ונערות, אשר תבהיר את ההשלכות החמורות בקשרים מסוג זה. בתוכנית זו יחשפו התלמידות לבנות שעברו כברת דרך זו לצערן, ומניסיון חייהן יהיה אפשר ללמוד וליצור מניעה והרתעה מפני תופעה קלוקלת זו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד