בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הצתת ביה"ס: "מעולם לא היה דו-קיום"

בעקבות גל הגינויים היום (א') נגד מציתי בית הספר הדו-לשוני בירושלים, מכריז ברוך מרזל כי "מי שחי באשליה של דו קיום הוא מסוכן"

  • אברהם שפירא
  • ח' כסלו תשע"ה - 18:14 30/11/2014
גודל: א א א
ברוך מרזל (יח"צ)
ברוך מרזל (יח"צ)

הבוקר (ראשון) נגררו אישי ציבור רבים, בניהם שר החינוך, השר לבטחון פנים ושר הבינוי אורי אריאל, לגינויים על הצתת בית הספר ה'דו-לשוני' בשכונת פת בירושלים, ואמרו כי מי שהצית את בית הספר ניסה לפגוע ב"דו קיום" בין יהודים לערבים בישראל.

"אני לא יודע מה היה בבית הספר להתבוללות המכונה 'דו-לשוני', אבל אני יודע דבר אחד: מי שעשה את זה לא יקלקל את "הדו-קיום" כי מעולם לא היה דו-קיום ולא יהיה דו קיום עם האויב הערבי", אומר בשיחה עם הקול היהודי ברוך מרזל.

"אף אחד לא הרס את הדו קיום, הוא פשוט מעולם לא היה". ברוך מרזל (יחצנים)

"אנחנו חיים באשליות כבר מאה שנה", מסביר מרזל, "שיום אחד אוטוטו ערבים יהפכו לחיות מחמד משהו שנוכל להתקיים אתו. זה שהם רצחו בעבר זה לא אומר כלום, היום הם ה'תבייתו'". הוא אומר בציניות.

"אנחנו יודעים היום שרוב המוחלט של הערבים תומך בטרוריסטים ובארגוני הטרור השונים. הדברים פשוטים. אנשים כאלה, לפי דתם ואמונתם אין לנו סנטימטר בארץ ישראל לא בחברון וביצהר ולא בתל אביב. בטח שלא להיות עם מדינה וצבא וכלכלה, זה נגד הדת שלהם. לכן אני חושב שהדברים ברורים ומי שחי באשליה של דו קיום הוא מסוכן".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד