בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרב לוינשטיין - בחוץ, ומיכאל ספרד?!

לאחר ההוראה על איסור כניסה לרב לוינשטיין לבסיסי צה"ל ניסינו לברר האם הוראה דומה קיימת גם כלפי אנשי ארגוני שמאל קיצוני שהופיעו בעבר בפני קצינים במכללה לפיקוד ומטה. דובר צה"ל סירב להגיב

  • ג' שבט תשע"ז - 20:00 30/01/2017
גודל: א א א
ארכיון (שריה דיאמנט TPS)
ארכיון (שריה דיאמנט TPS)

בשבוע שעבר שיגר קצין חינוך ראשי בצה"ל תא"ל אבנר פז-צוק מכתב לכלל מפקדי צה"ל בו הוא מבהיר כי חל איסור לאפשר לרב יגאל לוינשטיין, מראשי המכינה הקדם צבאית בעלי, להרצות בפני חיילים בבסיסי צה"ל. ההוראה נתנה בעקבות דבריו של הרב לוינשטיין בכנס 'ציון וירושלים' שהתקיים בקיץ בו התבטא הרב לוינשטיין בגנות "הקהילה הגאה".

מערכת הקול היהודי פנתה לדובר צה"ל בכדי להבין האם הוראה שכזו נתנה גם כלפי אנשי שמאל קיצוני שנהגו בעבר להופיע בפני חיילי צה"ל, אך דובר צה"ל סרב להגיב או למסור התייחסות כלשהי לשאלה.

בעבר פורסם כי אנשי ארגון 'יש דין' מופיעים לעתים קרובות בהרצאות בפני חיילי צה"ל, לרבות במכללה לפיקוד ומטה בפני קצינים בכירים.

בין אנשי השמאל שהופיעו בפני קצינים במכללת פו"ם היה גם עורך הדין מיכאל ספרד, איש שמאל קיצוני, שייצג פעמים רבות ערבים וארגוני שמאל בעתירות נגד ההתיישבות ביו"ש. דובר צה"ל סרב בעבר, וכאמור מסרב גם כיום, להתייחס לנושא.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד