בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"השוטרים מציקים לנו בכדי להצדיק את קיומם"

שוטרי מחוז ש"י עצרו נער גבעות בגין "נהיגה פוחזת"

  • י"ד טבת תשע"ז - 08:06 12/01/2017
גודל: א א א
הרס בגאולת ציון. ארכיון (הקול היהודי)
הרס בגאולת ציון. ארכיון (הקול היהודי)

שוטרי ובלשי המשטרה ממחוז ש"י נוהגים להגיע כבדרך קבע לגבעות גאולת ציון והבלאדים (משכנות הרועים) שבבנימין. פעם מדובר בחיפושים ומעצרים, פעם בהחרמת ציוד ופעם בכדי להחריב את הגבעה. השבוע הגיעו לשם שוטרים ועצרו תושב המקום בחשד לנהיגה פוחזת...

האירוע התרחש ביום שני, אז חזר יוסף (שם בדוי) עם רכבו לגבעה. "הבאתי לגבעה עצים בשביל חימום, וכשהתקרבתי לגבעה עצר לידי טנדר לבן ממנו יצא בלש קובי אלמוג וביקש ממני לעצור", מספר יוסף בשיחה עם הקול היהודי. "הוא פתח את הדלת והתחיל להרביץ לי".

יוסף, שטרם הבין האם מדובר באדם זר או בשוטר, כיוון שהלה היה ללא מדי משטרה, שאל אותו מדוע הוא מרביץ לו אולם התשובה לה זכה לא הוסיפה לו מידע על המתרחש. "אל תשחק אותה", ענה השוטר. "הוא הוציא אותי מהאוטו והמשיך להרביץ לי. בהמשך הוא הראה לי תעודת שוטר", מספר יוסף.

לקראת האתר החדש: עזור לנו להיות אתר טוב יותר – לחץ כאן!

לאחר שיוסף ביקש לדעת במה הוא חשוד, ענה השוטר "נהגת בצורה פוחזת" ויחד עם חברו, בני נגני, הוציאו מהרכב צעיר נוסף ולדברי תושבי המקום הכו גם אותו. "הם טענו שמישהו ברח מהרכב. כשהגענו לתחנת המשטרה חקרו אותי על נהיגה פוחזת והפרעה לשוטר בעת מילי תפקידו. את חברי חקרו על אי ציות לשוטר".

במהלך הנסיעה לתחנת המשטרה ביקש יוסף לדעת מדוע השוטרים מגיעים לגבעה בתדירות כה גבוהה. "הוא ענה לי שהשוטרים במחוז ש"י צריכים לחתום על שעות בכדי להצדיק את הקיום של היחידה לפשיעה לאומנית", מספר יוסף על התשובה שקיבל מהשוטר. "הם מציקים לנו רק כדי להצדיק את הקיום שלהם", מסכם יוסף.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד