בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

התכתשות בין 'הליכוד' ל'בית היהודי'

'הבית היהודי': "נתניהו יורה בתוך הנגמ"ש". 'הליכוד': "שקד ובנט הם יקירי השמאל"

  • כ"ו תמוז תשע"ו - 10:57 01/08/2016
גודל: א א א

שוב התכתשות פומבית בין 'הבית היהודי' ל'ליכוד': לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו רמז אמש שהוא עדיין שואף לצרף את 'המחנה הציוני' לממשלה, תוקפים בהוקר ב'בית היהודי' את נתניהו ו'הליכוד'.

"נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ״ש", נכתב בהודעה של 'הבית היהודי'. "כמו שירה בנגמש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשמסר את חברון ליאסר ערפאת (״מצאתי חבר״), כשהקפיא בניה, כשנכנע לחמאס וכמו כשהכריז על הקמת פלסטין בבר אילן, וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת".

עוד נכתב כי "הכי מגוחך, שהוא יורה בנגמש כדי להכניס לתוכו את בוזי, שפיר מיכאלי ויוסי יונה. רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי (״היכנסו מתחת לאלונקה״), ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות".

אתמול תקפו בליכוד בצורה חריפה גם כן את 'הבית היהודי' ואת שר החינוך בנט ושרת המשפטים שקד באופן אישי. לאחר ישיבת ממשלה סוערת בה דנו השרים על דחיית פתיחת תאגיד השידור הציבורי, אמרו ב'ליכוד': "בנט ושקד הם יקירי השמאל ונוני מוזס, שתומכים במאמצים הבלתי נלאים שלהם לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הליכוד".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד