בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

חותם: "ארגוני בע"ח מבצעים מניפולציות"

בארגון חותם מגבים את השר אריאל על פעילותו בנושא ייבוא הבקר לישראל ותוקפים את ארגוני בעלי החיים. "ארגוני בעלי החיים מבצעים מניפולציות ומשתמשים בטרמינולוגיה פסולה"

  • יח"צ
  • כ"א אב תשע"ו - 20:29 25/08/2016
גודל: א א א
בקר (ויקיפדיה)
בקר (ויקיפדיה)

אמש פורסם כי שר החקלאות אריאל פועל להחלת תקנות חדשות בתחום ייבוא הבקר החי לישראל, ופועל לצמצום הצורך בייבוא של בעלי חיים מחו"ל.

ארגוני בעלי החיים מיהרו לתקוף אותו גם על כך וטענו כי מדובר בתרגיל תקשורתי, אולם בארגון חותם הפועל בין השאר להצגת עמדת ההלכה בנוגע ליחס לבעלי החיים, מגבים את השר אריאל.

הרב דוד אייגנר מחותם מספר כי בארגון ערכו בדיקות בנושא ייבוא בעלי החיים וגילו כי טענות ארגוני בעלי החיים רחוקות מהמציאות. "ממצאים אובייקטיבים שהוצגו לנו מלמדים על כך שככלל לא קיימת התעללות או פגיעה אסורה בבעלי החיים במהלך הובלתם מארצות המוצא לישראל", אומר הרב אייגנר.

"יש לזכור כי העמסת בעלי החיים מפוקחת בידי מדינות המוצא שלהן תקנות ומשרדי בריאות הדואגים לאכוף אותן. על אנייה שמגיעה מאוסטרליה לא עולה אפילו קרן בלי שיהיו לה האישורים המתאימים והתנאים המחויבים על פי חוק, והביקורת של המדינות על ההובלה נמשכת עד השחיטה כאן בישראל".

הרב אייגנר תומך בגישתו של השר אריאל לפי יש למצוא את דרך המלך בה מצד אחד תצומצם עד כמה שניתן הפגיעה והסבל של בעלי החיים, ומנגד לא יפגע צורך האדם במזון.

"מי שעוקב אחרי פעילות אותם ארגוני בעלי החיים יודע שגם הפסקת המשלוחים לא תרגיע אותם. מבחינתם מי שאוכל בשר הוא רוצח, והם משתמשים בטרמינולוגיה פסולהעם מונחים מהשואה ומניפולציות שונות. יש לזכור שהקב"ה הועיד את בעלי החיים לשימוש האדם. לא בהתעללות חלילה אלא בדרך מותרת וראויה".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד