בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

יהודים נכנסו לקבר יוסף והוכו בידי שופי"ם

שוטרים "פלסטינים" הכו הלילה (א') עשרות מתפללים שנכנסו לקבר יוסף הצדיק. חמישה נעצרו. ערבים הציתו את רכבם

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ה' חשון תשע"ו - 08:46 18/10/2015
גודל: א א א

כשלושים מתפללים נכנסו הלילה (ראשון) לקבר יוסף הצדיק בשכם, ללא תיאום עם צה"ל, זאת לאחר שהופקר וחולל מספר פעמים ובפעם האחרונה ביום חמישי האחרון, אז התפרעו ערבים במקום והציתו את מתחם הקבר.

שוטרים פלסטינים הגיעו למקום, ועל פי הדיווח הכו את המתפללים באמצעות רובים והטיחו את ראשם בכלי רכב. למקום הגיעו ערבים נוספים, שהכו גם הם את המתפללים באמצעות אלות וכלים נוספים.

רוב המתפללים הצליחו להימלט, אך חמישה נפצעו ונחבלו בכל חלקי גופם ולאחר מכן אף נעצרו בידי כוחות צה"ל שהגיעו למקום. עורך דינם איתמר בן גביר מסר, כי חלקם מהעצורים שותתי דם.

לאחר האירוע, הגיעו ערבים נוספים והציתו את רכבם של המתפללים, שנשאר במקום

העצורים, ביניהם חמישה קטינים, הועברו לתחנת המשטרה באריאל שם נחקרו על 'הפרת הוראה חוקית'. בהמשך יובאו החמישה לטיפול רפואי ומשם לדיון בהארכת מעצרם.

"אני דורש מהמשטרה לפנות את מרשיי באופן מיידי לטיפול רפואי", אמר הבוקר עו"ד בן גביר. "לא יכול להיות שלאחר הטראומה הקשה שחוו הערב המשטרה עוד תחזיק בהם כאשר הם זקוקים לטיפול".

"זו לא הפעם הראשונה שמחבלים במדים המכונים שוטרים פלסטינים, פוגעים באזרחי ישראל, ומנסים לרצוח אותם", הוסיף עו"ד בן גביר. "יש לבצע מעצרים נגד המחבלים ולהחרים מהם לאלתר את כלי הנשק באמצעותו הם פועלים. המשך נשיאת נשק על ידם הוא למעשה רישיון להרוג".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד