בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ילדים שמציתים רכב הם 'חוליית טרור'?!"

חה"כ סמוטריץ' תוקף את השב"כ על רקע פרשת ההצתה בכפר יפיע

  • ח' תמוז תשע"ו - 17:01 14/07/2016
גודל: א א א
חבר הכנסת סמוטריץ' (הלל מאיר TPS*
חבר הכנסת סמוטריץ' (הלל מאיר TPS*

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מביע מורת רוח מלשון ההודעה ששב"כ פרסם הבוקר (ה') לכלי התקשורת בדבר הכוונה להגיש כתבי אישום נגד שלושת הנערים החשודים בביצוע ההצתה בכפר יפיע לפני כחודש.

לדברי סמוטריץ' השימוש במונח "טרור" בהקשר לאירועים של 'תג מחיר' פוגע ביכולות של מערכת הביטחון: "תיראו כמה צדקתי! תראו לאיזה טרוף הבאתם את השב"כ! פעולות חמורות, רעות ומזיקות שאחרי הכל מסתכמות בנזק לרכוש הם 'פיגועים' שמבוצעים ע"י 'חוליות'?!", תמה סמוטריץ' על ניסוח הודעת השב"כ.

"אם לא הייתי רואה את ההודעה ההזויה הזו שיצאה מתקשורת השב"כ לא הייתי מאמין. אתם באמת חושבים שהציבור הישראלי מטומטם וחושב ששלושה ילדים שמציתים רכב (פעולה עבריינית חמורה אבל לא מעבר לזה) הם חוליית טרור?! בשביל זה אנחנו מתקצבים אתכם בתקציבי עתק על חשבון המון דברים חברתיים חשובים?! בשביל זה אנחנו מצידיים אתכם בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם?!".

"כל הפופוליסטיים שרצו לכנות את פשעי תג מחיר 'טרור' - פשוט הרסתם את השב"כ. הרסתם את ההגיון של האנשים שם. הזילות הזו של המונח טרור פוגעת ביכולת לסכל טרור אמיתי, מסיתה קשב ומשאבים ממניעת טרור רצחני אמיתי ומסכנת חיים! ההשפעה של טרמינולוגיה היא עצומה בכל תחום ובודאי בנושאים של בטחון המדינה! חכמים היזהרו בדבריכם".

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד