בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ישבנו בסלון ופתאום שמענו 'בום' "

צפו: ערבים יידו אבנים על בית הדסה בחברון ושברו חלון. "זו לא הפעם הראשונה", מספר בעל הדירה

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • א' אייר תשע"ז - 13:06 27/04/2017
גודל: א א א
החלון המנופץ (דוד וילדר)
החלון המנופץ (דוד וילדר)

חלון דירת מגורים בבית הדסה בחברון נופץ מאבן שיידו הבוקר ערבים. בבית נמצאו באותה עת תושבים אך ברוך ה' איש לא נפגע. על פי ההערכות, את האבן יידו ערבים באמצעות קלע דוד מכיוון הרחוב שמתחת בית הדסה.

"ישבנו בסלון ופתאום שמענו בום ואז ראיתי את החלון בחדר שבור", סיפר דוד וילדר בשיחה עם הקול היהודי. "זאת לא הפעם הראשונה שהבית שלנו הוא מטרה למחבלים. לפני שנה וחצי בשבת חיי שרה זרקו אבנים ושברו לנו חלון בחדר ליד, ובזמן האינתיפאדה הקודמת ירו לנו כמה פעמים אל תוך הבית".

"אני מקווה שצה"ל והשב"כ ימצאו את המחבלים. יש להם רשימה של כ-5000 מחבלים צעירים חשודים", הוא אומר, ומיד מוסיף בציניות המתייחסת ליחס שמפגינה מערכת הביטחון כלפי יהודים במקרים כאלה, כי "אני בטוח שכרגע עוצרים את כולם לחקירה במרתפי השב"כ, שכבר קיבל אישור להשתמש באמצעים מיוחדים על מנת לגלות את הפושע".

צילום: חברים לשעת צרה

שוטרים גובים תלונה בבית משפחת וילדר בחברון (דוד וילדר)

בתוך כך, ברחבי יהודה ושומרון מתפרעים ערבים החל משעות הבוקר, לאחר שהוכרזה שביתת הזדהות עם המחבלים שובתי הרעב הנמצאים בבתי הסוהר בישראל. רעולי פנים מסתובבים בערים הערביות ואוכפים את השביתה כנגד בעלי חנויות שפתחו את עסקיהם כרגיל.

התפרעויות וידויי אבנים התרחשו ברמאללה, חברון, הכפר עזון, חיזמא, הכפר תקוע, אזור אל חאדר, ביר זית, צומת זיף בהר חברון, יריחו ועוד.

באזור הכפר תקוע נרגם רכב יהודי באבנים ובנס לא היו נפגעים על אף שאבן גדולה ריסקה את השמשה וחדרה לרכב. בסמוך ליריחו נרגם באבנים בידי ערבים אוטובוס תיירים.

רכב שנרגם באבנים סמוך לתקוע (ביטחון תקוע)

רכב שנרגם באבנים סמוך לתקוע (ביטחון תקוע)

ארגוני המחבלים הודיעו כי מחר (ו') ייערכו תהלוכות ויתקיים "יום זעם" כהזדהות עם המחבלים שובתי הרעב.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד