בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כינה את ה"גאים" תועבה - והותקף

על "הקהילה הגאה" אמר הרב עמאר בראיון ל'ישראל היום': "זו כת של תועבה... יש תאווה, ואדם יכול להתגבר עליה אם הוא רוצה, כמו כל התאוות"

  • ט"ז חשון תשע"ז - 10:24 17/11/2016
גודל: א א א
הרב שלמה עמאר (ויקיפדיה)
הרב שלמה עמאר (ויקיפדיה)

שוב התקשורת מעוררת מהומות נגד רבנים:בעיתון 'ישראל היום' הובא היום (ה') קטע מראיון שיעלה בסוף השבוע במלואו עם הראשון לציון הרב שלמה עמאר, רבה של ירושלים.

הרב עמאר תקף במהלך הראיון את הרפורמים על רקע המאבקים הציבוריים שהם נוטלים בהם חלק. לדבריו הקהילה הרפורמית בישראל היא מזערית ביחס לרעש התקשורתי שהיא מעוררת.

בהמשך דבריו התייחס הרב עמאר ל"קהילה הגאה": "כשזה התחיל, בתל אביב, באה אלינו לבית הדין אישה שלא הפסיקה לבכות. היא סיפרה שהיא ניצלה מהשואה ויש לה בן יחיד ועכשיו הוא הלך עם הכת הזו, נתפס למועדון הזה, ועכשיו היא בוכה". "זו כת של תועבה, זה ברור. זו תועבה. התורה מחייבת על זה מיתה. זה בשורה הראשונה של החמורה בעבירות. צריך לדעת את האמת. אומרים 'נטייה', 'סטייה' - שטויות. יש תאווה, ואדם יכול להתגבר עליה אם הוא רוצה, כמו כל התאוות. זה מהתאוות האסורות ביותר. החמורות ביותר".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

ב'ישראל היום' הובאו דברים של אנשי "הקהילה הגאה" נגד הרב עמאר. בין היתר חזרו על המנטרה לפיה "מילותיו עשויות להוביל לכדי שנאה עצמית ואף לכדי פגיעה של ממש בצעירות ובצעירים רבים בירושלים ובכלל".

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד