בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כיצד פועלת הפרקליטות מול הראפר המסית?

לפני ימים ספורים הואשם זמר יהודי ששר פרקי תהילים בחתונה. אך מה דינו של מסית נגד יהודים?

  • כ"ח תשרי תשע"ז - 09:50 30/10/2016
גודל: א א א
סיני תור (דורש אמת)
סיני תור (דורש אמת)

פרקליטות המדינה הגישה לפני ימים ספורים כתב אישום כנגד משתתפים בחתונת ה"שנאה", ביניהם כנגד הזמר סיני תור זאת בשל הטענה כי "שילהב" את הרוקדים בפסוקי תהילים ובשיר "זוכרני נא" הלקוח מסיפור שמשון בתנ"ך.

האישום הזכיר את קיומו של הראפר הערבי תמאר נפאר. האחרון מופיע בפני קהלים רחבים במדינה ושר, בין השאר, שירים בהם חשש כבד להסתה כנגד יהודים וכנגד "הכיבוש".

באחד משיריו "מי טרוריסט" קורא נפאר ליהודים טרוריסטים ומשווה אותם לנאצים. שיר נכתב בערבית ובו נאמר: "דמוקרטיה? וואללה, אתם כמו הנאצים מרוב הפעמים שאנסתם את הנפש הערבית". בהמשך הוסיף: "אתה מדכא, אתה הורג, אנחנו קוברים". בסיום השיר נכתב: "דמי יקר ואגן על עצמי אפילו אם תקרא לי טרוריסט".

לפני כשבועיים פנתה שרת התרבות מירי רגב לעיריית חיפה בדרישה לבטל הופעה של הראפר נפאר בשל התכנים אותם הוא שר.במכתבה של רגב אל יונה יהב, ראש עיריית חיפה, היא כתבה כי הגיעו ללשכתה תלונות אודות הופעתו של נאפר במסגרת אירועי החוצות המלווים את הפסטיבל הממומנים על ידי העירייה.

מספר שבועות קודם לכן יצאה רגב מטקס הענקת פרסי אופיר לקולנוע כשנפאר החל לשיר שיר של מוחמד דריווש משורר ערבי אף הוא שידוע בשיריו המסיתים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד