בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כפר תבור: פועל ערבי איים בסכין

צעיר ערבי, העובד כפועל בניין בכפר תבור, התנפל על אישה ברחוב והצמיד סכין לגרונה. השוטר יחיאל זינו, אביה של הילדה טל זינו הי"ד, השתלט על הערבי ומנע את הפגיעה באישה

  • ט"ו אב תשע"ג - 02:03 22/07/2013
גודל: א א א
סכין (אילוסטרציה, kos)
סכין (אילוסטרציה, kos)

בסביבות השעה שמונה בבוקר (שני) התנפל צעיר ערבי על אישה בת 68 שצעדה בכפר תבור והצמיד סכין לגרונה.

האישה זעקה לעזרה, ואישה המתגוררת בסמוך, הזעיקה את בעלה השוטר למקום. השוטר שהיה בחופשה בביתו יצא כשברשותו האקדח וכיוון אותו לעבר התוקף הערבי שזרק את הסכין.

למקום הוזעקו כוחות משטרה נוספים והערבי נעצר. מבדיקת המשטרה עולה כי מדובר בצעיר ערבי כבן 20 מטול כרם, העובד בכפר תבור בשיפוצים, וככל הנראה לא הייתה היכרות מוקדמת בינו לבין האישה שתקף.

השוטר שהשתלט על הערבי הוא יחיאל זינו, אביה של הילדה טל זינו הי"ד שנהרגה במהלך יום הכיפור לפני כשש שנים ברחבת בית הכנסת בו התפלל אביה.

אסאד שיבלי, צעיר ערבי כבן 20 מהכפר שיבלי הסמוך, הגיע יחד עם ערבים נוספים למסע השתוללות מכוון ברחבת בית הכנסת של כפר תבור, בעיצומו של היום הקדוש בשנה.

טל בת ה-9 שיחקה מחוץ לבית הכנסת ונדרסה למוות בידי נהג הטרקטורון. הנהג נעצר ואילו מוחמד שיבלי, צעיר ערבי נוסף שנסע על הטרקטורון, הצליח להימלט והסגיר עצמו למשטרה לאחר מספר ימים.

על אסעד שיבלי נגזרו תשע שנות מאסר בלבד לאחר שהורשע בהריגה, ואילו על מוחמד שיבלי נגזר מאסר על תנאי לאחר שהורשע בהפקרת פצוע. בקטטה שהתרחשה בכפר לאחר מספר שנים נרצח מוחמד שיבלי, מה שהביא לנחמה חלקית בכפר תבור.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד