בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לא מובן מאליו שיהודים צועדים בארצם"

מחר יצעדו אנשי 'עוצמה יהודית' בכפר ערערה. מיכאל בן ארי: "אני חושב שיש ערבים נחמדים ולבביים, אך הם אויבים שלנו"

  • אברהם שפירא
  • ט"ו אלול תשע"ו - 18:09 18/09/2016
גודל: א א א
בן ארי ובן גביר בצעדה באום אל פאחם (צילום מסך, יוטיוב)  (צילום מסך, יוטיוב)
בן ארי ובן גביר בצעדה באום אל פאחם (צילום מסך, יוטיוב) (צילום מסך, יוטיוב)

מחר, יום שני, יצעדו עשרות פעילי "עוצמה יהודית" בכפר ערערה בצפון הארץ, מול ביתו של נשאת מלחם, מחבל שביצע לפני כחצי שנה פיגוע ירי בתל אביב ורצח שני יהודים. בצעדה צפויים להשתתף עורך הדין איתמר בן גביר, ברוך מרזל וחבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי.

ד"ר בן ארי אמר בשיחה עם הקול היהודי כי בית המשפט והמשטרה הגבילו את המשתתפים לכמה עשרות בלבד. "אנחנו הולכים לקיים הפגנה מול הבית של הרוצח המתועב שנכנס למסעדה בתל אביב, רצח שני יהודים וקיבל גיבוי מתושבי ערערה. הוא הסתתר במשך שבוע שהוא מקבל את מלוא הכיסוי והגיבוי של בני משפחתו, ובלוויה שלו צעקו "שאהיד", "גיבור"" אומר בן ארי.

| "יש ערבים נחמדים, אבל הם אויבים שלנו"

לדבריו, "צריך לומר בקול שאת האויבים יש להוציא מארצנו. החלום על דו קיום הוא חלום בלהות. הרוצח עצמו היה עובד אצל יהודים, מתלוצץ איתם. הירקן שהוא היה עובד אצלו היה אומר שהוא מאוד נחמד. אני אגב" מוסיף בן ארי, "חושב שיש ערבים נחמדים ולבביים ומן הסתם גם עם חוש הומור אפילו יותר משלי אבל הם אויבים שלנו והם לא יכולים לסבול את זה שכבשנו את ארצם. לכן מי שמדבר על דו קיום מגביר את הפיגועים".

הבקשה לקיום ההפגנה הוגשה כבר לפני חמישה חודשים, אך בשל התנגדות המשטרה בטענה שערביי הכפר עלולים להפר את הסדר ולהתפרע. "המשטרה נתנה תשובה מאוד גזענית, כאילו כל הערבים הם אלימים" אומר בן ארי. "בית המשפט אילץ את המשטרה להסכים על מתווה לפיו נפגין כמאה ושלושים מטרים מהבית של המחבל. בנוסף זה חייב להיות בשעות הבוקר כי מאוחר יותר הנערים חוזרים מבית הספר ויכולות להיות יותר התפרעויות".

| "תומכי אויבים ואויבים מקומם בארצותיהם"

"אנחנו מבקשים ממשלת ישראל לגרש את כל האויבים והמחבלים מארצנו בכדי שנוכל לשכון לבטח כאן בארץ. נגיע ונאמר את דברו של עם ישראל שלא מוכן להבליג ולעבור על כך לסדר היום. תומכי אויבים ואויבים לא יכולים להיות כאן וצריכים ללכת לארצותיהם".

בעבר ערכו אנשי 'עוצמה יהודית' צעדות באום אל פאחם, ביפו ובעוד מקומות. "לצערנו זה לא מובן מאליו שיהודים יכולים לצעוד בארצם. הכול תחת אבטחה כבדה. המציאות מעוותת, ואנחנו נהיה שם בשביל להשפיע על המציאות המעוותת הזאת".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד