בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לאחר הברית: צה"ל החריב את ביתם

ארבעה ימים לאחר שמשפחת באואר, המתגוררת במאחז מעוז אסתר הכניסה את בנה בבריתו של אברהם אבינו בבבית הכנסת שבמאחז, בחרו בצה"ל להרוס את ביתם. בנוסף הוחרב הבוקר המאחז עוז ציון אך כבר נבנה מחדש

  • מערכת הקול-היהודי
  • ב' אלול תשע"ד - 14:17 28/08/2014
גודל: א א א
הרס במעוז אסתר. ארכיון (מעוז אסתר)
הרס במעוז אסתר. ארכיון (מעוז אסתר)

המאחז מעוז אסתר הוקם לפני מספר שנים לזכרה של אסתר גאליה הי"ד תושבת הישוב הסמוך כוכב השחר, ועבר עשרות פינויים. מסע ההרס האחרון נערך בידי צה"ל לפני כחצי שנה, אך מאז נבנה המקום מחדש, ומשפחת באואר הנאחזת במעוז אסתר בשנים האחרונות, המשיכה להתגורר במקום.הברית של משפחת באואר (באדיבות המשפחה)

ביום ראשון האחרון הכניסה המשפחה את בנה התינוק בבריתו של אברהם אבינו, באירוע מרגש שנערך בבבית הכנסת במעוז אסתר הקרוי על שמו של יונתן הירשפלד הי"ד, בן הישוב כוכב השחר שנרצח בטבח בישיבת מרכז הרב. הבוקר (ה') גילו בני המשפחה כי התינוק לא יזכה לגור בבית שבנו הוריו, כיון שכוחות משטרה וצבא שהגיעו למעוז אסתר החריבו את שלושת המבנים שהיו במאחז. בני משפחת באואר שהו אצל ההורים באותה עת, אך למפרע גילו כי ביתם נהרס.

בנוסף הרסו הבוקר כוחות צבא ומשטרה את המאחז עוז ציון הסמוך לישוב גבעת אסף בבנימין. מבנה עץ בו התגוררו בחורים נהרס, אך שעות ספורות לאחר מכן כבר הקימו הבחורים מבנה חדש וחנוכת הבית במאחז תיערך בהשתתפות תומכים ביום שני.

גם במעוז אסתר מתכוננים כעת לבנייה מחודשת של בית משפחת באואר, ומקווים כי יהיה זה ההרס האחרון של המקום.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד