בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לאחר הפינוקים - אסירי חמאס מעוררים מהומות

לאחר מספר ימים של חיכוכים עם שב"ס, המחבלים פותחים היום (ה') בשביתת רעב, זאת מאחר שהנהגת אסירי חמאס הופרדה בין בתי הכלא השונים מחשש להתפרעויות

  • כ"ט תמוז תשע"ו - 08:10 04/08/2016
גודל: א א א
ארכיון (שבס)
ארכיון (שבס)

לאחר שבשירות בתי הסהר סרבו לבקשת משפחות שאול, גולדין ומנגיסטו שלא לאפשר למחבלי החמאס הכלואים בישראל הטבות שונות, כעת נאלצים בשב"ס לנקוט בצעדים חריגים בכדי למנוע התקומות המחבלים בכלא.

בארגון הטרור חמאס איימו כי המחבלים הכלואים בישראל עתידים לפתוח היום (חמישי) בשביתת רעב, זאת לאחר שבימים האחרונים פוזרו שני אגפים של מחבלים בכלא נפחא ובכלא אשל, והועברו לבתי כלא שונים, וחלקם אף נשלח לבידוד, זאת בכדי למנוע מהם התקוממויות בכלא.

על פי הפרסום באתר וואלה, רוב המחבלים שפוזרו נמנים על הנהגת אסירי החמאס בבתי הכלא. כך לדוג', מוחמד ערמאן, שנידון ל-54 מאסרי עולם בגין הפיגועים הקשים שהוציא בתקופת האינתיפאדה השנייה, בהם נרצחו יהודים רבים, נחשב כעת ל"אסיר מספר 1", ומבחינת חמאס הוא נחשב לבעל הסמכות בקרב האסירים בבתי הכלא נפחא והדרים. ערמאן הועבר לאחרונה מכלאו, יחד עם ג'מאל אל-הור, ג'מאל אבו אל-היג'א, מוהנד שרים ועוד, שהיו אחראים על לא מעט פיגועי התאבדות קשים בעבר.

עוד פורסם, כי המחבלים בכלא מתלוננים על העובדה שהסוהרים במקום עורכים לאחרונה חיפושים מדוקדקים על גופים, מונעים מהם להבריח פלאפונים לבתי הכלא, לתקשר עם אסירים אחרים בעזרת פתקים ועוד.

בינתיים, המחבלים בכלא החלו לפתוח בעימותים שונים עם הסוהרים, בין היתר מסרבים האסירים להיכנס לתאיהם לאחר טיול בחצר ואף חוסמים את הסהורים במעברים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד