בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"להפסיק לחבק את סבא דוובשה"

עו"ד איתמר בן גביר תוקף את התקשורת בישראל שמחבקת את חוסיין דוובשה שלקח את נכדו לביקור בבית רוצח יהודים

  • יח"צ
  • כ"ד אב תשע"ו - 10:38 28/08/2016
גודל: א א א
ביקור עם תומכי המחבלים (צילום מסך)
ביקור עם תומכי המחבלים (צילום מסך)

עו"ד איתמר בן גביר שייצג את עמירם בן אוליאל הנאשם בהצתת הבית בכפר דומא תוקף את התקשורת הישראלית על החיבוק שנתנה לסבא של המשפחה חוסיין חסן דוואבשה שלקח את הילד אחמד דוואבשה בן השש, לביקור בביתו ההרוס של המחבל מוחמד עבד אל-באסאט ליד חברון.

אל-חרוב ירה מרכב חולף לעבר מיניבוס תיירים באזור אלון שבות שבגוש עציון באוקטובר האחרון, והרג את עזרא שוורץ, תלמיד הישיבה האמריקני בן ה-18, יעקב דון, בן 49 מאלון שבות ושאדי ערפה, ערבי בן 24 מחברון שנורה למוות בשוגג. אל-חרוב נורה ונפצע קל ונאסר בבית הכלא בישראל. לביקור התלווה מחבל מהחמאס ולשעבר עציר ביטחוני ששבת רעב במשך שלושה חודשים במחאה על מעצרו המנהלי.

לדברי עורך הדין בן גביר, בתקשורת הישראלית דואגים "לשווק" לנו את משפחת דוואבשה כמשפחה נורמטיבית, רודפת צדק. הסבא מתואר בכל הראיונות כאדם מדהים, הגון, וישר - היום יצא המרצע מן השק ומסתבר מי הוא הסבא ומה עומד מאחורי האידיאלוגיה שלו. מדובר באנשים קיצוניים ביותר, תומכי חמאס ושוחרי רצח יהודים, והגיע הזמן להסיר את המסכות סביב המשפחה.

לדברי בן גביר: "יש להפסיק גם את קשר השתיקה התקשורתי סביב המלחמות הפנימיות בכפר דומא: יש שם מידי שבוע אלימות ותגרות בין המשפחות, לא מזמן שמענו על עוד הצתה על ידי בן משפחה, ולדעתי לא עוסקים בכך יותר מידי כדי שלא לקלקל את הסיכויים להרשיע את עמירם בן אוליאל. צריך לפתוח את הסיפור הזה, לעשות תחקירים עיתונאיים על המשפחה ולהבין, שלעולם לא נדע מה קרה בלילה ההוא בכפר דומא, אך עמירם בן אוליאל חף מפשע והוא יושב בכלא במדינת ישראל, כאשר הנתונים זועקים על חפותו".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד