בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לוחם המג"ב שחיסל מתפרע לא יואשם בהריגה

כשנתיים וחצי מאז חיסל מתפרע בביתוניא, הגיע עו"ד של בן דרי להסדר עם הפרקליטות. הלוחם יואשם בגרימת מוות ברשלנות. "שבע רצון שהפרקליטות חזרה בה מטיעוניה"

  • ו' כסלו תשע"ז - 07:59 06/12/2016
גודל: א א א
ביתוניא. ארכיון
ביתוניא. ארכיון

לאחר סאגה משפטית של למעלה משנתיים, חזרה בה הפרקליטות מכתב האישום שהוגש בתחילה נגד לוחם המג"ב בן דרי בגן הריגה, זאת כאשר חיסל מתפרע ערבי בביתוניא במהלך התפרעויות 'יום הנכבא'.

לאחר מאבק משפטי דרמטי, אשר במהלכו שהה לוחם מג"ב תחת תנאים מגבילים קשים מעל שנתיים, חזרה בה המדינה מאישום ההריגה ומהטענה שבה החזיקה עד היום שהלוחם הכניס במכוון כדור חי לתוך מחסניתו, כך פורסם בחדשות 2. זאת שהגיעה להסכם עם עורך דינו של הלוחם עו"ד ציון אמיר לפיו הנאשם סבר כי הוא יורה כדורי תחמיש של כדור גומי ולא היה בידיעתו כלל וכלל כי במחסנית השתרבב בדרך שאינה בידיעתו כדור חי.

על פי הסדר הטיעון צפוי להיחתם בימים הקרובים, דרי יואשם בעבירה של גרימת מוות ברשלנות וייכתב בכתב האישום כי למחסנית כדורי הגומי השתרבב כדור חי. אולם טרם סוכם על העונש לו צפוי הלוחם דרי.

בתגובה לפרסום מסר עו"ד ציון אמיר אשר מייצג את הלוחם : "אנחנו איננו מגיבים עד לשלב הסופי במשפט. יחד עם זאת אנו שבעי רצון מהעובדה שהפרקליטות לאחר שנתיים וחצי של משפט חזרה בה מטיעוניה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד