בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

למעלה מ-6 שעות באזיקים

חמשת הקטינים שנעצרו היום בהר הבית טרם שוחררו. במהלך מעצרם הופעלה כנגדם אלימות בידי השוטרים. "הפרה בוטה של זכויות קטינים"

  • יח"צ
  • י"ט חשון תשע"ז - 20:13 20/11/2016
גודל: א א א

חמשת הקטינים אשר נעצרו היום (א') בשעות הצהרים המוקדמות במהלך סיור בהר הבית בחשד כי השתחוו במהלך הסיור בהר טרם שוחררו ממעצרם.

החמישה, אשר בניהם קטינים כבני 13 ו- 14, שוהים בתחנת המשטרה במרחב דוד, עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו אשר ביקר את העצורים והעניק להם סיוע משפטי נחרד לגלות כי הם אזוקים בידיהם וברגליהם כבר שעות ארוכות וזאת בניגוד לחוק.

החמישה סיפרו לעו"ד פילץ כי במהלך המעצר הופעלה כלפיהם אלימות רבה בידי שוטרי היס"מ אשר עצרו את החמישה, אחד מהעצורים סיפר כי שוטר יס"מ אף משך בפאותיו.

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

"ילדים בני 13 ו-14 אזוקים כבר שעות ארוכת בידיהם וברגליהם כאחרוני הפושעים" סיפר עו"ד פילץ ביציאה מתחנת המשטרה, "אחד מהעצורים אשר פנה לשוטר בבקשה להתיר את רגליו מהאזיקים נענה בסירוב ע"י השוטר שהוסיף כי - אתה אינך מדבר בחקירה אני לא מדבר איתך.

מדובר בשימוש פסול באיזוק ובענישה גופנית כלפי קטינים. אני קורא לצמרת המשטרה ולשר הממונה שלא לעבור על סדר היום. הפרת זכויות קטינים כה בוטה ע"י השוטרים צריכה להדיר שינה מעיני כל אזרח ובוודאי שמדובר בחשד אשר בכל מדינה מתוקנת אינו היה נחשב כלל כהפרת החוק".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד