בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לריבונות יתרונות כלכליים משמעותיים"

יו"ר מועצת שומרון אומר כי יש למדינה גם אינטרס כלכלי בריבונות

  • י"ז שבט תשע"ז - 17:16 13/02/2017
גודל: א א א
יוסי דגן בכנס, אמש (ישראל ברדוגו)
יוסי דגן בכנס, אמש (ישראל ברדוגו)

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן אמר אמש (ראשון) בכנס ריבונות הרביעי, כי לריבונות יש יתרונות כלכליים משמעותיים. בין היתר אמר דגן כי ריבונות ישראלית ביהודה ושומרון תביא ל"הורדת מחירי הדיור, רווח לישראל. הפיכת הנדלן ביו"ש לאזור פנוי לבנייה. ללא מחסומים בירוקרטיים. האפשרות לבנות במרכז הארץ ללא הגבלה".

עוד אמר דגן, כי "הורדת מחירי הדיור תגביר גם עליה לארץ, כלומר תשנה לטובה את היחס הדמוגרפי בינינו לבין הערבים. מכאן שגם לגבי הסוגיה הדמוגרפית, סיפוח ייתן דחיפה חיובית.אוכלוסיית ישראל הולכת וגדלה. ישנם קולות בשמאל כיום לעידוד צמצום ילודה, כי המקום הולך ואוזל. במקום מדינה יהודית גדולה בשטח ובאוכלוסייה, הם רוצים להקטין את השטח וגם את האוכלוסייה ולדון אותנו למצב של מדינה קטנה וחלשה, עלה נידף ברוח המזרח תיכונית. סיפוח מתיר את הפלונטר הזה. יותר שטח, יותר יהודים, יותר עצמאות, יותר עוצמה כלכלית, יותר כוח עמידה נגד האוקיאנוס המוסלמי שאנחנו נמצאים במרכזו".

"מאות אלפי ידיים עובדות יאפשרו לעצור את קליטת העובדים הזרים מהפיליפינים ותאפשר חיזוק משמעותי לתעשיית הלאו טק בארץ שכרגע בורחת למדינות דוגמת סין בהן יש יותר ידיים עובדות. 150 אלף בני אדם שמתווספים למדינת ישראל הופכים לחלק מהכלכלה. הופכים לחלק מהשוק ובכך מגדילים אותו. גם הם קונים ברמי לוי, המע"מ כלומר המיסים עוברים ישירות למדינת ישראל".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד