בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מאבק אישי וציבורי למען ד"ר סודי"

בראיון וידאו מחזק עמית גרון מתנועת דרך חיים את ד"ר סודי נמיר בעקבות הדחתו מוועדת האתיקה הרפואית • צפו

  • אברהם שפירא
  • י"ט אלול תשע"ה - 18:30 03/09/2015
גודל: א א א
עמית גרון (יהודה פרל)
עמית גרון (יהודה פרל)

במכתב ששגרו ביום שלישי בערב עו"ד אורי צפורי ראש התא המשפטי של התנועה ועמית גרון, פיזוטרפיסט העומד בראש תא הבריאות של התנועה, לבית הדין של ההסתדרות הרפואית, מפרטים השניים את טענותיהם ודורשים מבית הדין לחזור בו מהחלטתו לפטר את ד"ר סודי נמיר מלשכת האתיקה של ההסתדרות הרפואית.

בראיון וידאו לקול היהודי, מחזק עמית גרון את ד"ר סודי נמיר, מסביר על התופעה ועל המחקרים שנעשו עליה.

צפו בראיון הוידאו:

"אנו מחזקים את ד"ר סודי נמיר שהפגין אומץ רב בכך שהפנה מטופלים שלו שסבלו מנטיות הפוכות לטיפול בכדי להחזיר אותם לדרך הישר כדי שיוכלו לקיים אורך חיים בריא ושלם ושמח בדרך עם ישראל לדורותיו".

"הוא התבטא באופן פומבי בקרב ציבור הרופאים כנגד התופעה של אנשים בעלי נטיות הפוכות ולכן העניין שלו הגיע לוועדת האתיקה, הוא נשפט בבית הדין שלה והוחלט לפטר אותו מוועדת האתיקה. אנחנו ראינו בפיטורים שלו מעשה פסול מעיקרו גם במובן המשפטי וגם בהיבט הטיפולי-רפואי של העניין. ניתן לטפל בצורה מאוד טובה ויעילה ולהחזיר את האנשים האלו לדרך הטבעית והנורמאלית שבה הם נבראו".

סודי נמיר (יהודה פרל)

"צריך לזכור שהמאבק פה הוא מאבק אישי לטובת ד"ר סודי כדי להחזיר לו את השם הטוב שהוא קנה בצדק, אך הוא גם מאבק ציבורי. יש הרבה מאוד אנשים גם שומרי מצוות וגם כאלה שלא שהיו מאוד רוצים להיחלץ מהמצב ולנהל אורח חיים בריא ושמח כמו שהם יכולים לעשות ובגלל שהמערכת מכריחה אותם להישאר במצב שהם נקלעו אליו אז הם סובלים כל ימיהם ללא שום סיבה אמתית, וזו הזעקה הציבורית שצריכה להישמע פה מעבר לעניין האישי של ד"ר סודי".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד