בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מבנים שהקים האיחוד האירופי נהרסו

נהרסו מבנים בלתי חוקיים שהקימו אנשי האחיוד האירופי סמוך לישוב כרמל בהר חברון. ראש המועצה: "המצב בשטח מוסיף להיות רחוק ממשביע רצון"

  • ה' אב תשע"ו - 12:09 09/08/2016
גודל: א א א
ההרס בהר חברון (דוברות המועצה)
ההרס בהר חברון (דוברות המועצה)

פקחי המנהל האזרחי הגיעו הבוקר (שלישי) יחד עם כוחות משטרה נוספים להרוס מבנים לא חוקיים שבנו ערבים סמוך לישוב כרמל עליהם מתנוסס סמל האיחוד האירופי.

פקחי המנהל הגיעו להרוס את המבנים בעקבות פנייתם של תנועת רגבים והמועצה האזורית הר חברון, שאףהוציאו מכתב התראה להריסת המבנים.

אתמול אחר הצהריים ביקרה השרה איילת שקד בהר חברון וביישוב כרמל ושמעה סקירה על היקפי הבניה הלא חוקית במרחב, כאמור עם בוקר הרסו כוחות המנהל חלק מהמבנים עליהם התנוסס דגל האיחוד האירופי.

ההרס בהר חברון (דוברות המועצה)

יוחאי דמרי ראש המועצה אמר בתגובה: "הבוקר פעלו רשויות החוק כנגד עברייני בנייה ומיצו את הדין בזריזות, אני מקווה שזו תחילתה של מגמה שכן עד כה המסר שעבר באי אכיפת החוק הוא שמדינת ישראל מעלימה עין ומכשירה את הבניה. הדבר הביא לצמיחה בהיקפי הבניה הלא חוקית של הערבים.יחד עם זה המצב בשטח מוסיף להיות רחוק ממשביע רצון".

דמרי הוסיף כי "לא רחוק מהמבנים שנהרסו בונה הרשות ה"פלשתינית" מקבץ עצום, בגודל של עיר, על קרקעות מדינה, לא יכול להיות שתהיה אכיפה סלקטיבית כזאת בוטה. בהר חברון אנחנו מתמודדים עם הקפאת בניה כבר למעלה משנה. כל צינור וכל קראוון נבחנים בכלים המשפטיים המחמירים ביותר שעה שלידינו יש מי שבונה ומצפצף על החוק. שרת המשפטים ראתה את העוול ואני שמח ומקווה שהאכיפה שבוצעה הבוקר היא תחילתה של דרך חדשה. תודתי לתנועת "רגבים" על הסיוע הרב ושיתוף הפעולה בסוגיה זו".

ההרס בהר חברון (דוברות המועצה)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד