בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מה עשו השנה בארגון חותם?

ארגון חותם מסכם שנת פעילות ומציג דו"ח על פעילות הארגון לחיזוק הזהות היהודית במדינה בנושאי משפחה, משפט, סביבה, חברה, כשרות וכלכלה

  • יח"צ
  • א' חשון תשע"ז - 12:02 02/11/2016
גודל: א א א

ארגון חותם מציג דו"ח פעילות שנתי ובו סקירת פעילות הארגון לחיזוק זהותה היהודית של המדינה בשנה האחרונה.

בחותם מציגים את הפעילות בנושאי דת ומדינה, כשרות, משפט, חברה, כלכלה, סביבה וחיזוק ערכי המשפחה.

פעילות חותם כוללת כתיבת דפי עמדה ופרסום המלצות מקצועיות בתחומי ההתמחות של הארגון, כתיבה וקידום הצעות חוק המסייעות בשמירה על דמותה היהודית של מדינת ישראל, הצגת עמדת ההלכה בוועדות הכנסת השונות, סיכול הצעות חוק בעייתיות או הצעת חלופות הנאמנות להלכה, פעילות משפטית מול משרדי הממשלה, הסברה במרחב הציבורי ובתקשורת, כנסים, ימי עיון ותוכניות מיוחדות, ופרסום חוברות ודו"חות מקצועיים במגוון נושאים.

"ארגון חותם פועל במטרה להשיב את היהדות למרכז סדר היום הציבורי. אנו בחותם מאמינים כי ערכי היהדות הם הבסיס שעליו נשענת מדינת ישראל, ובהיעדר ערכים אלו חסרה זהותה של המדינה את העיקר", נכתב בדברי ההקדמה לדו"ח.

לצד התפתחותה של מדינת ישראל מבחינה חברתית, כלכלית, מדעית ועוד, נדרשת גם התפתחות רוחנית מתאימה. סוגיות שונות שעולות על סדר היום בשיח הציבורי, בכנסת, בפורומים מקצועיים, ובתקשורת דורשות מענה מנקודת מבט הלכתית-מקצועית, כזו החוקרת ומבררת את הנושאים לעומק ומסוגלת להציע עמדה תורנית מגובשת שתתאים לצורכי הדור והשעה.

גם בשנת התשע"ו, פעלנו בארגון חותם בשיתוף מכוני המחקר ההלכתיים - מקצועיים, לבירור סוגיות שעלו על סדר יומה של מדינת ישראל בתחומים הבאים: דת ומדינה וכשרות, חברה, משפחה, כלכלה, משפט וסביבה - בדגש על צער בעלי חיים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד