בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מול יהודים הם גיבורים גדולים"

רבנים ואישי ציבור מגיעים לחזק את משפחת הקטין באוהל המחאה בירושלים. הרב שמואל אליהו: "כשרוצים להרחיק משפחות מחבלים אומרים שזה לא חוקי ולא מידתי"

  • יח"צ
  • כ"ט סיון תשע"ו - 12:26 05/07/2016
גודל: א א א
הרב אליהו אם אביו של הקטין
הרב אליהו אם אביו של הקטין

לאחר ששהו בשבת האחרונה באוהל בשכונת רמת עמידר ברמת גן, עלו בני משפחתו של הקטין מיצהר לירושלים והקימו אמש אוהל בשכונת קרית משה סמוך לישיבת מרכז הרב.

אמש והבוקר כבר הגיעו תושבים מהשכונה ורבנים לחזק את ידי המשפחה ולהביע מחאה על הרחקת בנן בן ה-15 מבית הוריו.

אתמול הגיע לאוהל הרב שמואל אליהו רבה של צפת שסיפר כי יוזמה של משפחות הנרצחים בפיגועים להרחקת משפחות המחבלים בצווים מנהליים לא צלחה, אך דווקא כלפי יהודים משתמשים בצווים אלו.

תושבים מגיעים לחזק את משפחת הקטין (חוננו)

"משפחות הנרצחים בפיגועים בשנה האחרונה פנו לראש הממשלה בבקשה להרחיק את המשפחות של המחבלים בצווים מנהליים", סיפר הרב אליהו למשפחת הקטין. "אמרו להם שזה לא חוקי ולא מידתי ולא הוגן ולא מוסרי, אבל מול יהודים הם גיבורים גדולים. זה דבר הפוך. חכמינו אמרו שאדם צריך להיות תקיף כלפי האויבים שלו ורחמן כלפי העם שלו ולא להיפך. אנחנו קוראים לממשלת ישראל להיות תקיפה מול האויבים ולא מול האחים ולא להאשים אותם בצווים מנהליים בלי שום משפט ובלי הוכחות", אמר הרב אליהו והוסיף כי "אנחנו מחזקים אתכם מאוד מאוד".

יחד עם הרב אליהו הגיע לאוהל גם הרב יוסף בדיחי בדיחי שבמשך שנים ארוכות היה עוזרו האישי של הרב צבי יהודה קוק זצ"ל. הרב בדיחי חיזק את המשפחה במילים חמות ואמר כי "הרב צבי יהודה היה "הצעיר הראשון בגבעות", כאשר בגיל 84 השתתף בעליות לחווארה בשומרון".

הרב יצחק שפירא עם אביו של הקטין (חננו)

הבוקר (ג') הגיע למאהל הרב יצחק שפירא ראש ישיבת עוד יוסף חי. "כתוב על אלישע הנביא שמרפא את המים ממרים למתוקים", אמר הרב שפירא. "גם פה אנחנו רואים כיצד אלישע ומשפחתו לוקחים את המצב והופכים אותו ממצב מר למתוק. שנזכה שבזכות העמידה החזקה והאיתנה הזו כל עם ישראל יזכה להיות משועשע יחד עם השם".

בני המשפחה מספרים על תמיכה של תושבים רבים שעוצרים ומתעניינים במחאתם. היום בצהריים צפוי בית משפט השלום בפתח תקווה לפרסם את החלטתו בעניין התנאים בהם ישהה הקטין. את הקטין מייצג עו"ד חי הבר מארגון חוננו שטוען כי מדובר בצו שערורייתי ובלתי חוקי ועל כן יש לדחות את דרישות המשטרה על הסף.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד